مرحله سوم از رقابت‌های فصل دوم مسابقه بزرگ «دست‌فرمون» از شب گذشته سه‌شنبه ششم آبان روی آنتن شبکه نسیم رفت.

«دست‌فرمون» وارد مرحله سوم رقابت‌ها شد/ بازگشت موتورسواران به پیست

به گزارش قدس آنلاین، با گذشت ۳۱ قسمت از فصل دوم این مسابقه و پخش مرحله اول و دوم رقابت‌ها، از شب گذشته ششم آبان هم‌زمان با پخش قسمت ۳۲، مرحله سوم فصل دوم مسابقه بزرگ «دست فرمون» به تهیه‌کنندگی محمود محمودی و کارگردانی مسعود صنم، آغاز شد.

کامران تفتی مجری این برنامه با حضور در جمع مربیان در استودیو شماره دو که مشرف به پیست است، این مسابقات را مدیریت می‌کند.

در جریان برگزاری رقابت‌های مرحله اول و دوم و حذف تعدادی از شرکت کنندگان، تعداد ۱۰۰ شرکت کننده در بخش ماشین و تعداد ۲۰ شرکت کننده در بخش آرسی به مرحله سوم این مسابقه راه پیدا کردند.

همچنین قرار است در این مرحله با اهدای فرمون طلایی از سوی مربیان و خود برنامه، ۱۰ شرکت‌کننده حذف شده بخش ماشین در مرحله قبل، امکان بازگشت به رقابت‌ها را داشته باشند.

در مرحله سوم نیز همچون مرحله گذشته شرکت‌کنندگان بخش ماشین که طی یک قرعه کشی میان ۴ مربی این گرایش یعنی محسن جعفری، نادر جعفری، بهنام صفاریان و شروین یگانه تقسیم شده‌ بودند همچون مرحله قبل توسط مربیان خود برای رقابتی حرفه‌ای آماده می‌شوند.

در مرحله سوم با اعمال برخی تغییرات، شاهد پرداخت ویژه به بخش ماشین‌های آرسی (رادیو کنترلی) خواهیم‌ بود و بخش موتور سواری از قسمت ۳۷ مجدد به کنداکتور برنامه باز خواهد گشت.

فصل دوم مسابقه «دست فرمون» شنبه تا پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

برچسب‌ها