مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی از محکومیت ۶.۲ میلیارد ریالی تهیه و نگهداری ۵۰ هزار و ۷۰۰ لیتر نفت سفید یارانه‌ای برخلاف ضوابط تعیینی دولت در شعبه نهم تعزیرات حکومتی مشهد خبر داد.

توقیف ۵۰ هزار لیتر نفت سفید یارانه‌ای در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سید مرتضی مدنی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اوراق پرونده مأموران پلیس در پی دریافت اخبار مبنی بر دپوی فرآورده‌های نفتی یارانه‌ای غیر مجاز در یک باب انبار در محدوده شهر مشهد، پس از اخذ مجوزهای قضائی لازم به مکان یاد شده مراجعه و پس از بازرسی، تعداد دو عدد تانکر و مخزن محتوی مقادیری فرآورده نفتی و دو دستگاه پمپ کف‌کش کشف شد.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات مقدماتی مالک کالا شناسایی و سوخت مکشوفه توقیف و تحویل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان شد که شرکت مذکور نوع فرآورده را نفت سفید یارانه‌ای و میزان دقیق آن را ۵۰ هزار و ۷۰۰ لیتر تعیین کرد. مراتب صورت‌جلسه و گزارش برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ارسال خواهد شد و با ارجاع پرونده به شعبه نهم تعزیرات حکومتی مشهد شعبه پس از تحقیقات لازم مبادرت به صدور رای خواهد کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی، مدنی بیان کرد: شعبه بر مبنای قیمت fob خلیج فارس متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ ۶ میلیارد و ۲۶۴ میلیون و ۸۹۷ هزار ۶۰۰ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم می‌کند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها