مدیر خدمات آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: با توجه به دستورالعمل های بهداشتی تمام دانشجویان نو ورود باید از مسیر درگاه های الکترونیکی این دانشگاه مراحل ثبت نام را طی کنند و نیاز به مراجعه حضوری ندارند.

ثبت نام حضوری در دانشگاه فردوسی مشهد انجام نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، دکتر جواد ساده افزود: جای هیچ نگرانی برای ثبت نام دانشجویان نو ورود وجود ندارد و از تمام افرادی که نامشان از طریق سازمان سنجش به این دانشگاه معرفی شده است ثبت نام به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: با توجه به نداشتن تجربه خانواده ها از مراحل ثبت نام به روش غیر حضوری،  در صفحه اصلی سایت دانشگاه مطالب مرتبط،  کانالهای مجازی دانشگاه و سایر اطلاعات مورد نیاز بارگذاری شده تا نیازی به حضور دانشجویان نو ورود و خانواده های آنها به دانشگاه نباشد.

دانشگاه ۷۰ ساله فردوسی مشهد که سال ۱۳۲۸ تأسیس شد، سومین دانشگاه باسابقه ایران پس از دانشگاههای تهران و تبریز، هم‌اینک در قالب دانشکده‌های‌ "ادبیات و علوم انسانی، الهیات و معارف اسلامی، علوم، مهندسی، کشاورزی، علوم ریاضی، علوم اداری و اقتصادی، دامپزشکی، علوم تربیتی و روانشناسی، منابع طبیعی، علوم ورزشی، معماری و شهرسازی، حقوق و علوم سیاسی" ۲۵ هزار دانشجو دارد که دو هزار و ۵۰۰ نفر آنها در مقطع دکتری، ۶ هزار نفر در مقطع کارشناسی ‌ارشد و بقیه در مقطع کارشناسی مشغول تحصیل هستند.

۸۲۰ نفر عضو هیات علمی نیز در دانشگاه فردوسی فعالیت دارند که ۶۵۰ نفر آنان دارای مدرک پی. اچ. دی یا رتبه استادی و پروفسوری هستند. این دانشگاه به‌ عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی در شرق کشور هفت پژوهشکده تخصصی نیز دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها