۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 726030

این روزها هر شخصی که در بازار مشغول به کار است، می خواهد نامی مخصوص به خود داشته باشد، اما عده بسیاری به طور دقیق از چگونگی انجام این کار اطلاعی ندارند.

چرا هزینه ثبت برند تجاری اهمیت دارد؟

ثبت برند یا نام تجاری راهی است که به شما کمک می کند تا در بازار کار خود با نام خاصی شناخته شوید، اما اگر شما هم اطلاعات دقیقی در رابطه با این موضوع ندارید، به شما پیشنهاد می کنیم که ادامه این مطلب را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

هزینه ثبت برند

هزینه ثبت برند در فرآیند رونق دهی به کسب و کار اهمیت زیادی دارد. در بازار فعلی برند اهمیت بسیار خاصی پیدا کرده است. بسیاری از افراد به دنبال این هستند که با ثبت یک برند کسب و کار خود را رونق ببخشند. در این راستا مخصوصا اطلاع از هزینه ثبت برند در تهران در سال ۱۳۹۹ هم اهمیت بالایی دارد. اگر شما هم به دنبال یافتن اطلاعات مفید و بروزی در رابطه با هزینه های ثبت یک برند هستید، ادامه مطالب را از دست ندهید

برای مشاهده بیشتر هزینه ثبت برند ثبتینو را حتما مطالعه کنید.

خوب باید بگوییم که هزینه های ثبت برند با توجه به موارد مختلفی مشخص می شود و از آن جایی که هزینه ثبت برند برای اکثر افراد اهمیت بالایی دارد، سعی بر این داریم که فاکتورهای دخیل در تعیین هزینه ثبت برند را به طور کامل توضیح دهیم تا ابهامی برای مخاطب ها وجود نداشته باشد.

  • هزینه تکمیل اظهارنامه: این هزینه متناسب با موضوع برند، تعداد طبقات و نوع برند مشخص می شود. برای اطلاع دقیق از قیمت ها (متناسب با شرایط خود) با موسسه تماس بگیرید.

  • هزینه انتشار آگهی در روزنامه: این هزینه به دفتر روزنامه پرداخت می شود و به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. هزینه آگهی در روزنامه رسمی از ۱۵۴ هزار تومان شروع می شود.

  • هزینه حق الثبت: این هزینه هم متناسب با تعداد طبقات هر برند مشخص می شود.

موسسه ثبت برند ثبتینو ثبت برند را برای شما در کمترین زمان و بهترین قیمت ممکن انجام می دهد پس پیشنهاد می دهیم که این فرصت طلایی را از دست ندهید و همین الآن برای ثبت برند خود  اقدام کنید.

هزینه ثبت برند در تهران

تعریف برند از زبان موسسه ثبتی ثبتینو

قبل از هر چیزی لازم می دانیم که سوالات و ابهامات مربوط به برند را برطرف کنیم تا با این مفهوم به خوبی آشنایی داشته باشید. نام تجاری یا برند در واقع همان نامی است که محصول یا خدمت شما در بازار با آن نام شناخته می شود. هنگامی که در رابطه با برند صحبت می کنیم، عده ای تصور می کنند که برند فقط برای محصول صدق می کند، در صورتی که چنین نیست و برند برای خدمات هم صادق است.

همه ما تاکسی اینترنتی اسنپ را می شناسیم. اسنپ هیچ محصولی را عرضه نمی کند، بلکه خدمت نوینی را ارئه می دهد، اما نام تجاری خاصی دارد که برند آن است. با همین مثال ساده به خوبی می توان به اهمیت برند برای خدمات و همچنین محصولات مختلف پی برد، اما باز هم در ادامه در رابطه با اهمیت هزینه ثبت برند و داشتن برند مطالبی را بیان خواهیم کرد.

چرا برند داشتن مهم است؟

بعد از آن با مفهوم اصلی برند و نام تجاری آشنا شدیم، حال باید به این موضوع بپردازیم که چرا باید برند داشته باشیم و هزینه ثبت برند چقدر است. معرفی کسب و کار شما بدون آن که نام خاصی داشته باشید، امکان پذیر نخواهد بود. همان مثال تاکسی اینترنتی را در نظر داشته باشید، چند نفر از ما برای استفاده از چنین تاکسی هایی از کلمه تاکسی اینترنتی استفاده می کنیم؟ مسلما تعداد بسیار کمی از افراد این نام را به کار می برند.

در مثال دیگر یک محصول پر طرفدار را تصور کنید. فرض کنید قصد خرید چای را دارید، به مغازه مورد نظر خود می روید و سپس نام چای مورد علاقه خود را بیان می کنید، یعنی بدون داشتن نام محصول مورد نظر خود، نمی توانید دقیقا همان را تهیه کنید. فرض کنید به مغازه می روید و به فروشنده می گوید که چای می خواهم، چند درصد احتمال دارد که همان چای که شما به دنبال آن هستید را به شما بدهد؟

بدون داشتن یک نام خاص معرفی در بازار کار تقریبا غیر ممکن است، به همین دلیل باید برای شروع، در همان ابتدای کار یک نام تجاری مناسب را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. کارشناس های ما در ثبتینو از همان ابتدای انتخاب نام برند در کنار شما هستند و به طور رایگان مشاوره های تخصصی را به شما ارائه می دهند.

علاوه بر معرفی کسب و کار خود، برای کسب درآمد بیشتر هم به یک نام تجاری و برند نیاز خواهید داشت. هنگامی که محصول یا خدمت شما با نام خاصی شناخته شده باشد، مسلما افراد بیشتری به سمت آن جذب می شوند و در نتیجه سود مالی شما هم بیشتر خواهد شد، پس اگر می خواهید از لحاظ مالی رشد چشمگیری داشته باشید، داشتن برند و نام تجاری را فراموش نکنید.

به این موضوع توجه داشته باشید که ماندگاری در بازار هم به داشتن یک برند یا نام نیاز دارد. یک نام مناسب با شما این اجازه را می دهد که برای سالیان سال در ذهن مشتری ها ماندگار شوید و بدون داشتن یک نام، این کار تقریبا غیر ممکن خواهد بود. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که اگر قصد شروع کسب و کار جدیدی را دارید، به هیچ عنوان  هزینه ثبت برند را در همان ابتدا فراموش نکنید.

هزینه ثبت برند بین المللی

هزینه ثبت برند تجاری در تهران

اگر چه در مطالب بالا اطلاعاتی در رابطه با داشتن یک برند بیان کردیم، اما این سوال هنوز هم وجود دارد که چرا به ثبت برند در تهران نیاز داریم؟ برای آن که این نیاز و اهمیت را به طور کامل و البته ساده بیان کنیم، از یک مثال کمک خواهیم گرفت. البته پیشنهاد می دهیم که کماکان با ما همراه باشید و ادامه مطالب را از دست ندهید.

تصور کنید که شما محصول خاصی را در بازار به فروش می رسانید، به عنوان مثال شما محصولات بهداشتی تولید و به بازار عرضه می کنید، برای آن که شناخته شده باشید نام مشخصی هم برای خود انتخاب کرده اید، تصور کنید که نام برند شما X است. برند شما کیفیت قابل قبولی دارد و مشتری های مختلفی هم از سراسر کشور به سمت برند شما جذب شده اند.

حال تصور کنید که شخص دیگری قصد سوء استفاده از نام برند شما را داشته باشد. هنگامی که برند خود را ثبت نکرده باشید، هر کسی می تواند برندی را با همان نام به ثبت برساند و اعتباری که شما کسب کرده اید را به نفع خود کند. حال تصور کنید که شما برای درآمدزایی یک برند یا نام تجاری چه زحمت هایی کشیده اید تا به ثمر برسد و در هنگام ثمر دهی، شخص دیگری از آن استفاده کند.

برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی به سادگی می تواند مراحل ثبت برند را پیگیری کنید و برند خود را به طور قانونی در اداره مالکیت معنوی به ثبت برسانید. کارشناس های موسسه ثبتی ثبتینو https://sabtino.com/ در این مرحله هم شما را تنها نمی گذارند و راهنمایی های ارزشمندی را به شما ارائه می دهند که با توجه به آن به سادگی می توانید مراحل و هزینه ثبت برند را پشت سر بگذارید.

برچسب‌ها