باید هوشیاری خود را بر محور اولیه انقلاب حفظ کنیم

به گزارش قدس آنلاین، رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در یادداشتی نوشت: باید هوشیار و بیدار باشیم تا بر محور اولیه انقلاب که اخلاق، معنویت، صداقت، صلابت و صراحت است بتوانیم به سوی آرمان‌های بلند امام راحل حرکت کنیم.

عباس محمدیان افزود: هشدار که بنای رفیعی که ساختیم و دیوارهای مستحکمی که پرداختیم دارد خشت انداز می‌شود. همان بنایی که با تلاش آگاهان و مجاهدان و مردم نجیب از یک سو و خون دل و دیده عارفان و کارون‌هایی که از جان شهیدان‌مان برخاست، از سوی دیگر، قامت کشیده است.

وی ادامه داد: همان واژگان محوری انقلاب، ایثار، شهادت، امروزه به غفلت و عصبیت – اگر خیانت را بدان اضافه نکنیم- و خودخواهی گروه‌ها و افراد و جریانات سیاسی، دارد آجر انداز می شود! آجرهایش هم بر سر و روی خودمان می افتد و دست و سر و تن می‌شکند.

رییس بسیج رسانه خراسان رضوی در یادداشت خود افزود: بیدار باش‌های مستمر رهبر فرزانه انقلاب را هم آقایان با پلک بسته اجابت می‌کنند و گاه غلت زدن در بستر، خبر از زنده بودن خود می‌دهند. نخوانده‌اند انگار آنان که هر ملتی که با بیدار باش رهبر خود برنخیزد فردا - که خدا نیاورد و نمی‌آورد به حرمت خون شهدا و ایثارگران- باید گرده‌ها و حتی سر و روی خود را برای لگدهای چکمه پوشِ سرباز اجنبی، آماده کند.

وی ادامه داد: البته کار به آنجا نمی رسد که اصل برای مردم وحدت است و اصل راهبردی است که رهبر انقلاب برای مردم هوشیار، ترسیم می کنند. قطعا مردم خود نخواهند گذاشت اصحاب عصبیت و غفلت و گرفتاران توهم خود حق بینی و ژن خوب و آقا زاده‌ها، دستشان به آجرها برسد. نخواهند گذاشت دست های سیاه اندود شده برخی ها بر دامن جامه سفید انقلاب بنشیند. نخواهند گذاشت چین از پیشانی دشمن پاک و لبخند سر بخورد روی چهره دژم شده اش.

 محمدیان گفت: آن کارون‌های تراویده از رگ‌های شهیدان و ایثارگران و رزمندگان و آزادگان و جویبار اشک چشم و خون دل عارفان همه چیز را خواهد شست. این را باور داریم ولی کیست که نداند رفتار چنینِ افراد بر صندلی نشسته و صاحبان قدرت و دست اندرکاران امور، می‌تواند ساخته‌ها را ویران کند؟ می‌تواند و چون قدرت تخریبی چنین بالایی دارد باید به هشدار و آگاه باش، آنان را سرخط آورد. آنان که خود را به سر خط می رسانند باید قضای اعمال فوت شده را هم انجام دهند قصورها و تقصیرها را جبران کنند و آنان که نرسیدند، زمان و حرکت آنان را جا خواهد گذاشت چنان که پیش از این چنین کرده است.

وی افزود: با وحدت حول آموزه های رسالت، اعتصام به حبل الله را شکل دهیم و دوباره از کارون های متکثر شده در جغرافیای بیداری و مقاومت، نقشه های اختلاف و عصبیت و خیانت دشمنان را بشوییم و این پهنه را برای رشد و تعالی انسان و انسانیت مهیا کنیم که مراقبت بر اساس حضور چشمگیر و موثر مردم در اصلاح و افساد جامعه نقش بسزایی دارد و ابعاد گوناگون و گسترده ای که امروز انقلاب پیدا کرده است فرصتی کافی می طلبد که چگونه باید آنها را کنترل و هدایت کنیم و موثرترین عوامل فرهنگ سازی در تمامی زوایای زندگی ما باورهای ارزشی می باشد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها