جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: با همکاری و همراهی نیروی انتظامی در زبرخان، باید برای ارتقای امنیت گام‌های محکم و استوارتری نسبت به قبل برداشته شود.

امنیت و اقتدار نیروی انتظامی دو نعمت بزرگ الهی است

به گزارش قدس آنلاین، سردار ابراهیم قربان زاده جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: اگر امنیت و سلامت موجود  را قدر ندانیم، قطعا در آینده پشیمان خواهیم شد.

او افزود: استان ما در کنار بزرگترین تولیدکننده مواد مخدر در دنیا قرار دارد و خوشبختانه بیشترین کشفیات مواد مخدر در کشور در خراسان رضوی انجام گرفته است که نشانه هوشیاری نیروی انتظامی استان می‌باشد.

ابراهیم قربان زاده بیان کرد: هزار و دویست نفر از همکاران ما در نیروی انتظامی خراسان رضوی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد ۵ نفر هم به دلیل این بیماری به درجه رفیع شهادت رسیده اند.

حسین دهقانپور فرمانده انتظامی نیشابور با بیان اینکه امروز شاهد استقرار و استقلال فرماندهی انتظامی شهرستان زبرخان خواهیم بود گفت: این آمادگی را خواهیم داشت که تا راه اندازی کامل انتظامی شهرستان تجهیزات و امکاناتی که نیاز دارند چه کمک به استان و با کمک و حمایت انتظامی شهرستان نیشابور در اجرای دستور سلسله مراتب تهیه و در اختیار فرماندهی زبرخان بگذاربم.

او افزود: جهت برقراری در امنیت حوزه زبرخان چه قبل از ارتقاء شهرستان و چه بعد از آن که شورای تامین مستقل شد خیلی از بزرگان را همکاری کردند و تعاملات بسیار خوبی داشته اند.

سید یحیی سلیمانی فرماندار شهرستان زبرخان با بیان اینکه قطعاً یکی از ارکان اصلی و در واقع بازیگر اصلی تامین امنیت در کشور ما نیروی انتظامی است گفت: اهمیتی که فرمانده انتظامی شهرستان زبرخان برای ما داره از شما عزیزان پوشیده نیست و امنیت که امروز در کشور حاکم هست مدیون خون پاک شهدای هستیم.

او افزود: در حوزه امنیت به هیچ عنوان به دنبال مصلحت اندیشی نیستیم و برخورد با اراذل و اوباش و در دستور کار قرار داده ایم

سلیمانی بیان کرد: در حالت تدوین شناسنامه امنیتی شهرستان هستیم تا با به روزرسانی اطلاعات با بهره‌گیری از تجربیات گذشته و آینده امنیت شهرستان رو به صورت زیربنایی و مستحکم ترتیب کنیم.

در این جلسه علی اکبر سلمانی مقدم به عنوان اولین فرمانده انتظامی شهرستان زبرخان معرفی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها