یزد - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد گفت :با پیگیری سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بر اساس مصوبات سفر ریاست جمهوری مبلغ ۵۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از طرح های عمرانی استان یزد ابلاغ شد.

۵۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح های عمرانی استان یزد ابلاغ شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد ، سید مجتبی حسینی پوربا اعلام این خبر اظهارداشت: این مبلغ اعتبار برای کمک به تکمیل نهایی ۱۷ طرح مصوب سفر ریاست جمهوری و به صورت صد درصد نقدی اختصاص یافته است.

وی افزود : تکمیل و تجهیز ۷ طرح در بخش بهداشت و درمان استان مبلغ ۲۲۰ میلیارد ریال دریافت کردند که در توسعه و ارتقای خدمات این بخش موثر خواهد بود .

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان این طرح ها را شامل تکمیل بیمارستان ۳۸ تختخوابی حکیم بهابادی و کلینیک تخصصی بیمارستان ،تکمیل ساختمان جدید بیمارستان سوانح و سوختگی شهدای محراب ، تکمیل بخش ناباروری بیمارستان شهید صدوقی ، تکمیل بیمارستان جایگزین ۹۶ تختخوابی بافق ، تکمیل بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی اردکان ، تکمیل بیمارستان ۱۲۲تختخوابی میبد و تکمیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی ابرکوه برشمرد.

وی تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته و به منظور شتایدهی اقتصاد دانش بنیان در استان و تسریع در احداث کارخانه نوآوری درخشان مبلغ ۵۰ میلیارد دیگر در سالجاری به مرمت و تامین زیرساخت این مرکز اختصاص یافته است .

حسینی پور با اشاره به اینکه تکمیل سایر طرح های نیمه تمام نیز در دستور کار استان قرار دارد از تکمیل و تجهیز مرکز تحقیقات آبزیان آبهای شور(تیلاپیا)، طرح مقابله با مگس مدیترانه ای ، تامین آب شرب یزد از چاههای چرخاب و تکمیل پایگاه انتقال خون اردکان از جمله طرح هایی نام برد که اعتبار مورد نیاز خود را دریافت کرده اند .

برچسب‌ها