جزئیات اولیه منتشر شده از IPHONE ۱۳ هیچ تغییر عمده‌ای در طراحی این دستگاه را نشان نمی‌دهد.

اولین جزئیات از آیفون ۱۳ منتشر شد+عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سری جدید آیفون ۱۲ اپل حدود دو هفته است که در بازار ها عرضه شده است، اما ما در حال حاضر برخی گمانه زنی‌هایی را در مورد جانشین آن در آینده داریم. البته تأیید کردن هرگونه اطلاعات و مشخصات در سری آیفون ۱۳ خیلی زود است ولی با این وجود خالی از لطف نیست که حدس و گمان‌هایی در مورد این پرچم دار آینده اپل زده شود.

به یاد بیاورید که Mac Otakara با دقت جزئیات احتمالی آیفون ۱۲ را در دسامبر ۲۰۱۹ به بیرون درز کرد و بعد از عرضه شباهت‌های بسیاری را در این گوشی هوشمند مشاهده کردیم، طبق گزارش‌های اخیر، اولین جزئیات آیفون ۱۳ اکنون در دسترس است و اطلاعات آن از یک نمونه اولیه لو رفته است، طبق این نمونه اولیه که ذکر شد طراحی کلی دستگاه شبیه به آیفون ۱۲ است اما با این حال برخی پیشرفت‌ها نیز وجود دارد.



طبق یافته‌ها جدید مورد این دستگاه ، آیفون ۱۳ احتمالاً به همان طراحی آیفون ۱۲ پایبند خواهد بود. این گوشی هوشمند شامل طراحی قاب تخت و مربع است و همچنین ، بسته به مدل‌های آن، از جنس قاب میانی آلومینیومی و فولاد ضد زنگ نیز استفاده خواهد شد.

مانند آیفون ۱۲ ، در نسخه گران‌تر آن در قاب میانی از جنس استنلس استیل استفاده می شود. با این مشخصات افرادی که علاقه دارند هم از Face ID و هم از Touch ID در آیفون جدید استفاده کنند ناامید می شوند، این ناامیدی به این دلیل است که نمونه اولیه آیفون ۱۳ از فناوری حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش استفاده نمی‌کند.



البته این فقط یک نمونه اولیه در دست ساخت است. برنامه تولید این دستگاه و فروشی نهایی هنوز مشخص نشده است و همه ویژگی‌ها همیشه در حال تغییر است. همچنین حدس و گمان‌هایی وجود دارد که در نسل بعدی آیفون ممکن است از صفحه نمایش با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز استفاده شود.

بدیهی است که ما در آیفون ۱۳ پیشرفت سخت افزاری خواهیم داشت و حدس و گمان‌های فعلی فقط در مورد طراحی ظاهری آیفون ۱۳ صحبت می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها