کادر پزشکی استقلال چهارشنبه شب هفته گذشته در اقدامی غیر منتظره برای مدیران باشگاه پیغام فرستادند که دیگر فعالیتی در این مجموعه نخواهند داشت، علت این قطع همکاری هم بلاتکلیفی پرونده انضباطی سه بازیکن خاطی در جریان بازگشت استقلال از قطر بود.

کادر پزشکی استقلال در کمای اختلافات

 کادرپزشکی استقلال چهارشنبه شب هفته گذشته در اقدامی غیر منتظره برای مدیران باشگاه پیغام فرستادند که دیگر فعالیتی در این مجموعه نخواهند داشت، علت این قطع همکاری هم بلاتکلیفی پرونده انضباطی سه بازیکن خاطی در جریان بازگشت استقلال از قطر بود.

از همان دقایق نخست که خبر قطع همکاری تیم پزشکی در فضای مجازی منتشر شد مسئولان باشگاه برای پزشکان تیم پیغام فرستادند که موضوع رفع و رجوع خواهد شد، اما تیم پزشکی همچنان اصرار داشت که با این شرایط امکان ادامه همکاری وجود ندارد، مگر اینکه شروط آن‌ها برآورده شود.

*توقع دلجویی رسمی

گفته می‌شود دکتر نوروزی بر این عقیده بود به واسطه درگیری بازیکنان با کادر پزشکی باید حکم کمیته انضباطی بازیکنان خاطی رسانه‌ای شود و آن‌ها پس از جریمه نقدی سنگین از کادر پزشکی دلجویی کنند. اما مسئولان باشگاه بر این باور بودند که این موضوع باید درون خانواده حل و فصل شود تا حاشیه‌ای جدید گریبان‌گیر تیم نشود.

*پادرمیانی فکری

با این وجود محمود فکری که در روز معارفه خود از تیم پزشکی استقلال دلجویی کرده بود، دوباره از بازیکنانش خواست از پزشکان تیم عذرخواهی کنند تا مشکل برطرف شود اما با وجود عذرخواهی بازیکنان از تیم پزشکی استقلال این اتفاق رخ نداد.

پس از این مسئله و احتمال بروز مشکل پزشکی در تیم، محمود فکری از مسئولان باشگاه خواست موضوع را مدیریت کنند، که در این میان احمد مددی به عنوان سرپرست باشگاه اقدام به معرفی کادر پزشکی جدید باشگاه کرد تا جدایی نوروزی و تیم همراهش قطعی به نظر بیاید.

 با حضور کادر پزشکی جدید، تلاش‌ها دوباره برای مصالحه دکتر نوروزی و ستوده آغاز شد تا اینکه محمود فکری این بار خودش وارد عمل شود و با سابقه دوستی دیرینه با دکتر نوروزی از وی دلجویی کرد تا به تمرینات تیم بازگردند، شامگاه یکشنبه محمود فکری پس از مذاکره با دکتر نوروزی به خلیل‌زاده به عنوان رئیس هیئت مدیره پیغام داد که پزشکان تیم قبول کردند به مجموعه استقلال برگردند.

*اختلاف با مددی

اما همچنان برای هواداران این سؤال مطرح بود که چرا و به چه علت دکتر نوروزی دوباره از بازگشت به استقلال منصرف شد، گویا نوروزی به دلیل اختلاف با احمد مددی به دلیل معرفی کادر پزشکی جدید این تصمیم را گرفته است و معتقد بوده است مدیران باشگاه نباید کادر پزشکی جدید استقلال را معرفی می کردند در حالی که مددی معتقد است این موضوع در اختیارات تیم مدیریتی است و نباید تیم پزشکی برای باشگاه تعیین تکلیف کند. جدال میان مددی و نوروزی با مصاحبه تند دکتر نوروزی علیه سرپرست باشگاه در برنامه فوتبال برتر پرده از این اتفاق برداشت تا مشخص شود جدال های مدیریتی همچنان در استقلال حاکم است!

با این وجود این بار محمود فکری تصمیم گرفت با کادر جدید پزشکی باشگاه استقلال فعالیت خود را ادامه دهد تا حواشی پیرامون این اتفاق تمام شود.

برچسب‌ها