ترامپ در واشنگتن گفت: ما خود را برای جشن آماده می‌کردیم و در حال پیروزی هستیم برای این موفقیت بزرگ.

برخی سعی دارند حق ما را سلب کنند/ ما انتخابات را بردیم

به گزارش قدس آنلاین، دونالد ترامپ در حالی که اعضای خانواده‌اش او را همراهی می‌کردند، گفت: کنفرانس امروز بی شک کنفرانس خبری‌ای است که دیرتر از هر زمانی برگزار کردم. تشکر می‌کنم از مردم آمریکا برای میلیون‌ها میلیون نفر که به من رای دادند و متاسفانه برخی سعی دارند حق ما را سلب کنند و ما تحمل نمی‌کنیم. از بانوی اول متشکرم و از معاونم پنس.

وی افزود: شهروندان ما در شمار رکورد شکنی از جنبش خارق‌العاده ما حمایت کردند. ما با اختلاف زیاد در برخی ایالت‌ها پیروز شدیم. ۷۰۰ هزار رای بیشتر در تگزاس و ما ۲/۵ درصد بالاتر هستیم.  

ترامپ در میان تشویق مردم با تاکید بر پیروزی در پنسیلوانیا گفت: محال است دموکرات‌ها در آنجا پیروز شوند. ما در میشیگان هم پیروزیم با اختلاف 350 هزار رای. ولی ما به اینها احتیاج نداریم، فرماندار تگزاس به من تبریک گفت برای پیروزی. فرماندار به من گفته که تاکنون چنین چیزی را شاهد نبوده. ما شب بزرگی داشتیم. تمامی ایالت‌ها و اختلاف آرا بی سابقه بوده است.

وی افزود: میدانستند نمی‌توانند ببرند مساله دادگاه را مطرح کردند. من با اعلام آرای پستی، دادگاه را پیش بینی‌ می‌کردم. ما این انتخابات را بردیم، هدف ما در حال حاضر تضمین این پیروزی است، ما می‌خواهیم قانون اجرا شود، به دیوان عالی می‌رویم و می‌خواهیم رای گیری پایان یابد. تا آنجا که به من مربوط است ما پیروزیم. از تمام حامیان و کسانی که با ما کار کردند، متشکرم.

پنس نیز با تشکر از میلیون‌ها آمریکایی برای شرکت در انتخابات گفت: ما هشیار خواهیم بود، من معتقد هستم که با اختلاف زیاد آرا پیروز شده‌ایم. ما در راه پیروزی هستیم و دوباره عظمت را به آمریکا بازمی‌گردانیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها