رییس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی از آغاز طرح طعم مهربانی مردم برای بیماران بهبود یافته کرونایی نیازمند با توزیع بسته‌های غذایی در استان خراسان رضوی خبر داد.

اجرای طرح طعم مهربانی برای بهبودیافتگان کرونا در خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، آرزو حیدریان افزود: در این طرح بسته‌های غذایی به بیماران نیازمند مرخص شده از بیمارستان توسط این شورا و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد اهدا می شود.
وی ادامه داد: بیماران کرونایی که از بیمارستان مرخص می شوند به تغذیه سالم و مقوی احتیاج دارند لذا این طرح با هدف حمایت های معیشتی و پیرو کمک های مومنانه به بیماران کرونایی انجام‌ می شود.
رییس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی گفت: در حال حاضر هزار و ۱۰۰ بسته غذایی بدین منظور پیش بینی شده است که ۵۰۰ بسته از آن برای بیماران کرونایی مرخص شده از بیمارستانها در مشهد و بقیه برای سایر شهرستانهای استان است.
حیدریان افزود: این بسته های غذایی که ارزش هر کدام از آنها حدود سه میلیون ریال است شامل حبوبات، شکر، روغن، برنج، سویا، عسل، لبنیات، گوشت، رب، ماکارونی و قند است.
شورای مشارکتهای زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی که اکنون بیش از هزار عضو دارد برای نخستین بار در کشور سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد.

منبع:ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها