امروز (چهارشنبه) قرعه‌کشی برای تعیین 9هزار برنده به صورت قطعی و 4هزار و 500 نفر به عنوان ذخیره برای ششمین مرحله از فروش سه محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو در قالب فروش فوق‌العاده با قیمت قطعی، در حضور نهادهای نظارتی انجام شد.

9هزار متقاضی خوش شانس ایران خودرو انتخاب شدند

به گزارش قدس آنلاین، مراسم قرعه‌کشی ششمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو صبح امروز (چهارشنبه) در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.

ثبت‌نام این دوره از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو  همچون روال طرح‌های فروش فوق‌العاده با موعد تحویل حداکثر سه ماهه و قیمت قطعی، از روز یکشنبه هفته جاری (۱۱ آبان ماه) با عرضه سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و سمند LX  آغاز و روز گذشته (۱۳ آبان ماه) ادامه داشت.

 در این طرح سه میلیون و ۶۴۸ هزار و ۲۴۳ نفر ثبت نام کرده‌ بودند که از این تعداد ۹۰۰۰ نفر به روش قرعه‌کشی برگزیده و ۵۰ درصد از متقاضیان نیز به عنوان لیست ذخیره انتخاب شدند تا در صورت عدم واریز وجه منتخبان در مدت زمان تعیین شده، افراد از لیست ذخیره جایگزین شوند.   

بر اساس آمار از میان مجموع شرکت‌کنندگان دارای شرایط و احراز هویت شده، یک میلیون و ۱۳۰ هزار و ۶۸۲ نفر برای خودروی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با ظرفیت عرضه ۱۰۰۰ دستگاه، یک میلیون و ۶۴۲ هزار و ۹۳۵ نفر برای پژو پارس بنزینی با ظرفیت ۳۰۰۰ دستگاه و ۸۷۴ هزار و ۶۲۶ نفر هم برای خودروی سمند LX با ظرفیت ۲۰۰۰ دستگاه ثبت‌نام‌ کردند.

طبق مصوبه کمیته خودرو، همچون روال سابق طرح‌های پیشین، منتخبان این طرح تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند؛ عدم واریز وجه خودرو در موعد مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی خواهد شد.

مشخصات 9هزار برنده این دوره از فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو پس از تایید فرآیند و نتایج قرعه‌کشی توسط نمایندگان نهادهای ناظر، ‌ در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی  esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت. ضمن اینکه پیامک اطلاع‌رسانی نیز به نفرات برگزیده ارسال خواهد شد.  

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها