سخنگوی کرملین در واکنش به ادعای کذب یک روزنامه انگلیسی درباره استعفای زودهنگام "ولادیمیر پوتین" از سمت ریاست جمهوری روسیه، گفت: وضعیت سلامتی رئیس جمهور عالی است و وی چنین برنامه‌ای ندارد.

 واکنش کرملین به ادعای روزنامه انگلیسی درباره بیماری پوتین

قدس آنلاین؛ به نقل از خبرگزاری «تاس»، "دیمیتری پسکوف" سخنگویدفتر ریاست جمهوری روسیه، امروز جمعه، ادعای روزنامه انگلیسی «سان» (The Sun) که استعفای زودهنگام "ولادیمیر پوتین" از سمت ریاست جمهوری روسیه به دلیل مشکلات سلامتی را منتشر کرده بود، تکذیب کرد.

 پسکوف اطمینان داد که ولادیمیر پوتین به هیچ وجه چنین قصدی ندارد، همانطور که از لحاظ سلامت جسمانی، هیچ مشکلی ندارد.

سخنگوی کرملین در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در این باره که آیا رئیس جمهور واقعاً به دلیل مشکلات سلامتی، قصد استعفا دارد، گفت: «خیر. وضعیت سلامتی رئیس جمهور عالی است.»

پسکوف به طور کلی، در خصوص انتشار چنین خبری در برخی نشریات انگلیسی گفت: « در رابطه با این مطالب هیچ تفسیر و اظهارنظری لازم  نیست. این ادعا کاملا دروغ است و وضعیت سلامتی رئیس جمهور کاملاً خوب است.»

در اوایل روز جمعه، روزنامه سان انگلیس با استناد به منابع خبری در کرملین نوشت که گفته می شود پوتین بیمار است و قصد دارد اوایل سال آینده بازنشسته شود.

لازم به یادآوری است، سخنگوی کرملین بارها اعلام کرده که رئیس جمهوری روسیه خود تصمیم خواهد گرفت که چه زمان خود را در مقابل عفونت کووید-۱۹ واکسینه کند و در صورت صلاحدید، تمایل خود برای واکسیناسیون را اعلام خواهد کرد.

برچسب‌ها