۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
کد خبر: 726829

یزد – جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد از اعمال محدویت های جدید دراستان خبر داد و گفت : با توجه به حاد بودن شرایط استان ، کلیه بانک‌های استان به مدت یک هفته مشروط به تداوم خدمات بانکداری الکترونیک و چکاوک، تعطیل اعلام می گردد.

بانک های یزد  تعطیل شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی استانداری یزد ، احمد ترحمی با بیان مصوبات این ستاد اظهارداشت :  کلیه ادارات و نهادهای استان از پذیرش حضوری ارباب‌رجوع مطلقا خودداری کرده و امور ارباب رجوع به صورت غیرحضوری و تلفنی انجام شود. همچنین برنامه ملاقات عمومی ادارات تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

 وی افزود: کلیه ادارات و دوایر دولتی و عمومی موظفند به مدت دو هفته پرسنل خود را به نصف کاهش دهند و ممنوعیت تردد خانوادگی و دسته جمعی در شب به مدت دو هفته تمدید می گردد

ترحمی تصریح کرد: ساعت پایان کار کلیه ادارات، نهادها و دستگاه‌های استان به غیر از مراکز درمانی و مراکز بهداشتی ۱۶ ساعته، به مدت ‌دو هفته، ۱۲ ظهر تعیین می گردد.

 ادامه مصوبات این ستاد به شرح ذیل است :

ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به مرکز استان، به مدت یک هفته دیگر تمدید می‌گردد

همه صنوف و مشاغل و رسته های شغلی، به جز صنف نانوایان و سوپرمارکت تا تاریخ ٢٣ آبان ماه سال جاری فقط مجاز به فعالیت تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه عصر بوده و اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی موظف به نظارت جدی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در طول روز و تعطیلی مطلق پس از این ساعت هستند.
 جایگاه‌های سوخت، داروخانه ها و مراکز بهداشتی درمانی و داروخانه های دامپزشکی طبق روال معمول فعالیت خواهند داشت.
 پاساژها و مجتمع های تجاری، فروشگاه های بزرگ و زنجیره‌ای تا ساعت ۱۵ و ۳۰ ‌دقیقه عصر مجاز به فعالیت می باشند و پس از آن کاملاً تعطیل هستند.
همه رستوران ها، فست فودها، اغذیه فروشان و کافی شاپ ها با رعایت پروتکل های بهداشتی تا ساعت ۱۵ و ۳۰ ‌دقیقه عصر، فقط بصورت بیرون بر مجاز به فعالیت میباشند و در شب به شرط بسته بودن درب و بدون مراجعه حضوری، صرفا امکان پذیرش سفارشات تلفنی وارسال با پیک و تحویل درب منزل خواهند داشت.
 صنف نانوایی و ‌سوپرمارکت مجاز به فعالیت تا ساعت ۲۲ شب می باشند و مسئولیت نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به عهده اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی مربوطه خواهد بود.

تمام دفاتر ارائه خدمات الکترونیک، دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر ارائه خدمات قضایی و پلیس به اضافه ۱۰ تا ۲۳ابان ماه تعطیل است .
به منظور کاهش ترددهای غیر ضروری در سطح شهرهای استان، اتوبوس های خط واحد و سیستم حمل و نقل عمومی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

برچسب‌ها