هر چند قیمت سکه امروز کاهشی قابل توجه را تجربه کرد اما سکه مقاومتی جدی را در کانال ۱۲ میلیون تومان از خود نشان داد.

صرافان سکه را به چه قیمتی از مردم می‌خرند؟/فاصله قیمت خرید و فروش میلیونی شد

به گزارش قدس آنلاین، امروز بازار سکه مقاومتی تاریخی را برای عقب نشینی از کانال ۱۲ میلیون تومان نشان داد اما در حالی که قیمت فروش سکه به ۱۲ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان رسیده بود، صرافان نرخ خرید سکه از مردم را برابر با ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و حتی پایین‌تر از این رقم اعلام می کردند. این اولین باری است که فاصله قیمت خرید و فروش میلیونی شده است.

 قیمت طلای ۱۸ عیار نیز با ریزشی بیش از ۱۲۰ هزار تومانی به یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان رسید.

 پیش‌بینی صرافان نشان می‌دهد قیمت سکه در بازار فردا وارد کانال یازده میلیون تومان می‌شود و تا مرز ۱۱ میلیون  هشتصد هزار تومان به سادگی عقب خواهد نشست.

هر چند قیمت سکه کاهش یافته اما با این حال حباب سکه همچنان بالاست. قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید همچنان ۶۱۱ هزار تومان حباب دارد. قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید تنها ۶۳ هزار تومان و قیمت نیم سکه ۹۷۰ هزار تومان حباب دارد اما حباب ربع سکه همچنان بسیار بالاست و نرخ این قطعه سکه در بازار یک میلیون و ۹۰۷ هزار توان بالاتر از ارزش واقعی این سکه است.

 حباب سکه گرمی نیز یک میلیون و ۲۸۵ هزار تومان گزارش شده است.قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم و جدید به ترتیب برابر با یک میلیون و ۱۶۰ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۴۹۸ هزار تومان گزارش شد.

 نیم سکه ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و ربع سکه ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت خورد. سکه گرمی ۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان قیمت خورد.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها