ممکن است شرکت هوآوی نتواند در مدت زمان کوتاه از پس تقاضا مشتریان برای گوشی Mate ۴۰ بر بیاید.

هوآوی از پس تقاضا Mate ۴۰ بر نخواهد آمد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، هوآوی اکنون در برخی بازار های جهانی وضعیت بسیار نگران کننده ای دارد و همه از قبل دلیل این وضعیت را می دانند. اما در برخی از بازارها غیر از ایالات متحده ، این برند طرفداران زیادی دارد و در بازار گوشی‌های هوشمند پیشرو است. تحریم‌های اخیر این برند توسط مقامات کاخ سفید که هدف خود را پیشبرد ایالات متحده در بخش فناوری ۵G قرار داده‌اند، به محبوبیت اخیر دستگاه‌های هوآوی کمک کرده است.

چینی ها با انگیزه میهن پرستی، شروع به خرید بیشتر دستگاه‌های هوآوی کردند و به این برند کمک کردند که نه تنها در رده بالای صنعت گوشی‌های هوشمند باقی بمانند بلکه در سه ماهه دوم سال جاری نیز به عنوان برترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان قرار بگیرند. این شرکت اخیراً سری Huawei Mate ۴۰ را معرفی کرده است و دلایل زیاد و منطقی وجود دارد که باور کنیم خط تولید این گوشی هوشمند حداقل در وطن خود بسیار محبوب خواهد بود.



اخیرا خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه به دلیل کمبود عرضه از طرف‌ هوآوی خرید Huawei Mate ۴۰ Pro و Mate ۴۰ Pro + در چین بسیار سخت و تقریبا غیرممکن است.

امکانات تولیدی این شرکت با افزایش تقاضا برای این مدل ها همگام نبوده است، هوآوی خود تأیید می‌کند که نمی‌تواند با تقاضای زیاد دستگاه های جدید کنار بیاید. به احتمال زیاد ، مشکل در این واقعیت است که این شرکت چینی به تعداد محدود تراشه های Kirin ۹۰۰۰ دسترسی دارد و مثل اینکه توانایی تولید انبوه دستگاه‌ها را با این پردازنده ندارد.

هواوی از حافظه فلش تولیدات خود در Mate ۴۰ Pro + استفاده کرده و فوق العاده سریع است

متخصصان و کارشناسان همچنان به مطالعه خط تولید پرچمداران جدید هوآوی میت ۴۰ می پردازند، به دنبال اولین بررسی دستگاه ها ، گزارش‌های مربوط به جدا سازی و کالبد شکافی محصولات جدید برای بررسی گرفته شد. در این میان، اولین تصمیم گرفته شد تا دستگاه های Huawei Mate ۴۰ Pro + و Mate ۴۰ RS Porsche Design کالبد شکافی شود. در طی مطالعه و بررسی آنچه در داخل این دستگاه‌ها است ، متخصصان جزئیات جالبی را در مورد حافظه فلش مورد استفاده هوآوی در این گوشی های هوشمند پیدا کردند.



بنابراین ، مشخص شد که در داخل این دو مدل یک حافظه فلش وجود دارد که دارای نشان HiSilicon است که نشان دهنده طراحی هوآوی است. بر اساس نتایج اندازه گیری ماژول فلش Huawei SFS ۱.۰ ، می توان ثابت کرد که تقریباً دو برابر سرعت عمل را در مقایسه با حافظه فلش UFS ۳.۱ افزایش می‌دهد. بنابراین سرعت رایت متوالی این فلش ۱۲۸۰ مگابایت در ثانیه و به طور تصادفی ۵۴۸ مگابایت در ثانیه بود. برای مقایسه ، این ارقام برای UFS ۳.۱ به ترتیب ۷۰۰ مگابایت بر ثانیه و ۲۰۰-۳۰۰ مگابایت بر ثانیه است.

جالب اینجاست که در زمان معرفی دستگاه ها، هوآوی موضوع و بخشی را در معرفی و ارائه به این حافظه فلش اختصاص نداد و صحبتی از اینکه شروع به استفاده از درایو فلش تولیدات خود، در گوشی‌های هوشمند خود کرده است، به میان نیاورد. در هر صورت ، شکل ظاهری آن یک دلیل دیگر است که این شرکت به طور مداوم سیاست جایگزینی واردات را اجرا می کند و در تلاش است تا تولید قطعات و اجزا را به تنهایی انجام دهد و از واردات بی نیاز شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها