برخی مشخصات پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر شد که نشان از بهبود عملکرد دوربین در این دستگاه می‌دهد.

سامسونگ "Galaxy S۲۱ Ultra" گزینه جذابی برای عکاسی خواهد بود

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، پیش بینی می شود پرچمداران جدید سری Galaxy S۲۱ سامسونگ روند سال های گذشته را نقض کرده و رونمایی از نسل جدید پرچمداران سری Galaxy S۲۱ را تا ۱۴ ژانویه سال آینده پیش ببرند. مانند مدل های امسال ، این سری شامل S۲۱ ، S۲۱ + و S۲۱ Ultra خواهد بود و برای حضور سریعتر در عرصه رقابت با سری آیفون ۱۲ ، اواخر ژانویه به فروش می‌رسند. با نزدیک شدن به زمان انتشار ، اخیراً جزئیات بیشتری از شکل ظاهری و پیکربندی این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است. اکنون ، آخرین اخبار از این دستگاه ها موجود است و اخیراً Universe Ice جزئیات بیشتری درباره دوربین Samsung Galaxy S۲۱ Ultra به دست آورده است.



همانطور که منبع ادعا می کند ، سامسونگ Galaxy S۲۱ Ultra با نسخه بهبود یافته دوربین اصلی ۱۰۸MP در S۲۰ Ultra قبلی همراه خواهد بود و پیکسل به ۰.۸μm می‌رسد. در عین حال ، با تکیه بر حسگر جدید ISOCELL HM۳ ، می توان ورودی نور را ۱۲درصد افزایش داد، بنابراین می‌توانید با حفظ جزئیات بیشتر ، صحنه‌های شب را سریعتر و با کیفیت بهتر ثبت کنید. علاوه بر این ، منبع همچنین نشان داد که S۲۱ Ultra لنز ToF را نیز حذف می‌کند و به یک سنسور تمرکز لیزر تغییر می‌دهد. اگرچه پارامترهای بیشتر درباره این موارد نامشخص است اما بدون شک این گوشی برای عکاسی همچنان از برجسته ترین دستگاه‌ها خواهد بود.



از جنبه های دیگر ، طبق اخبار منتشر شده قبلی ، سری جدید Galaxy S۲۱ سامسونگ همچنان شامل سری Galaxy S۲۱ ، Galaxy S۲۱ + و Galaxy S۲۱ Ultra خواهد بود. علاوه بر اسنپدراگون ۸۷۵ جدید ، پلت فرم موبایل Exynos ۲۱۰۰ با نام تجاری جدید خود را نیز راه اندازی خواهد شد. ضمناً ، این پردازنده از همان فرآیند ۵ نانومتری استفاده می‌کند و از طراحی هشت هسته‌ای "۱ + ۳ + ۴" استفاده می کند. در این روش ، "۱" هسته بسیار بزرگ Cortex X۱ قرار دارد و عملکرد آن ۲۳٪ بیشتر از Cortex A۷۸ است. علاوه بر این ، Galaxy S۲۱ Ultra لوازم جانبی نمادین سری Note ، قلم S Pen را نیز معرفی خواهد کرد، اما جایگاه قلم در بدنه مانند Note به وجود نخواهد آمد و بنابراین مصرف کنندگان باید آن را جداگانه خریداری کنند.

گزارش شده است که پرچمدار جدید سری Galaxy S۲۱ سامسونگ به طور رسمی در ۱۴ ژانویه ۲۰۲۱ رونمایی می‌شود و آنها دارای دو نسخه مجهز به دو تراشه پرچمدار ۵ نانومتری ، Qualcomm Snapdragon ۸۷۵ و Samsung Exynos ۲۱۰۰ هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها