یزد - مدیر کل انتقال خون استان از افزایش اهدای پلاسما بهبودیافتگان کووید ۱۹ طی دوهفته اخیر در یزد خبر داد و گفت : علت اصلی آن را اطلاع رسانی صحیح به مردم دانست.

 افزایش اهدای پلاسما بهبودیافتگان کووید ۱۹ در یزد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سازمان انتقال خون استان ، نقی تقوائی با بیان این خبر اظهارداشت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد تعداد زیادی بنر انگیزشی با موضوع اهدای پلاسما و نقش آن در درمان بیماران کرونایی در سطح شهر یزد نصب شده که از زمان نصب بنرها تعداد مراجعین برای اهدای پلاسما بسیار افزایش یافته است.

وی با اشاره به اهمیت اهدای پلاسما بهبودیافتگان در روند بهبودی بیماران کرونایی افزود:  : میزان استقبال بهبود یافتگان کووید ۱۹ برای اهدای پلاسما در استان بسیار افزایش پیدا کرده که از ابراز همدلی مردم تقدیر و تشکر می شود .

مدیر کل انتقال خون استان تصریح کرد: ولی با توجه به حجم بالای درخواست بیمارستان ها برای پلاسما همچنان از بهfودیافتگان کووید ۱۹ که یک ماه از بهبودی شان گذشته و در محدوده سنی ۱۸ سال به بالا هستند درخواست داریم به شکرانه بازیابی سلامتی خود به مراجعه به مرکز انتقال خون واقع در میدان ابوذر با اهدای پلاسمای در نجات جان بیماران سهیم باشند.

برچسب‌ها