مدیر درمان تامین اجتماعی خرسان رضوی گفت: ۲۲۰ میلیارد ریال برای ایجاد بخش "آنژیوگرافی و کت لب" بیمارستان فارابی ویژه بیمه شدگان تامین اجتماعی در مشهد اختصاص یافت.

۲۲۰ میلیارد ریال به ایجاد بخش آنژیوگرافی در مشهد اختصاص یافت

به گزارش قدس آنلاین دکتر حمید داستانی افزود: بیمارستان فارابی مشهد با ۲۰۰ تخت بستری بزرگترین و یکی از سه بیمارستان متعلق به تامین اجتماعی در خراسان رضوی است که بخش آنژیوگرافی یکی از نیازهای مورد نیاز بیمه شدگان مبتلا به بیماریهای قلبی است.  

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده و در قالب عملیات اجرایی فشرده در سال آینده شاهد راه اندازی بخش آنژیوگرافی بیمارستان فارابی مشهد خواهیم بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی خرسان رضوی گفت: اعتبار تخصیص یافته برای فضاسازی و تجهیزات بخش آنژیوگرافی بیمارستان فارابی مشهد هزینه می‌شود.

وی از راه اندازی بخش سی. تی. اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور مشهد خبر داد و افزود: این بیمارستان با ۱۵۰  تخت بستری یکی از قدیمی ترین مراکز درمانی تامین اجتماعی خراسان رضوی است که روزانه حدود یک هزار بیمار را به صورت سرپایی و بستری پذیرش می کند.

دکتر داستانی ادامه داد: در حال حاضر پروانه بهره برداری برای راه اندازی بخش سی. تی. اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور از  دانشگاه علوم پزشکی مشهد دریافت شده و اعتبار آن به زودی تامین خواهد شد.

سازمان تامین اجتماعی در خراسان رضوی سه بیمارستان در مشهد و تربت‌حیدریه و ۱۹ پلی کلینیک، کلینیک و درمانگاه دارد.

سازمان تامین اجتماعی در این استان با چهار هزار مرکز درمانی شامل مطب، بیمارستان دولتی و مرکز خیریه و کلینیک قرارداد دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها