مدیر درمان تامین اجتماعی خرسان رضوی گفت: ۲۲۰ میلیارد ریال برای ایجاد بخش "آنژیوگرافی و کت لب" بیمارستان فارابی ویژه بیمه شدگان تامین اجتماعی در مشهد اختصاص یافت.

۲۲۰ میلیارد ریال به ایجاد بخش آنژیوگرافی در بیمارستان فارابی مشهد اختصاص یافت

به گزارش قدس آنلاین، حمید داستانی مدیر درمان تامین اجتماعی خرسان رضوی گفت: بیمارستان فارابی مشهد با ۲۰۰ تخت بستری بزرگترین و یکی از سه بیمارستان متعلق به تامین اجتماعی در خراسان رضوی است که بخش آنژیوگرافی یکی از نیازهای مورد نیاز بیمه شدگان مبتلا به بیماری‌های قلبی است.
او افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده و در قالب عملیات اجرایی فشرده در سال آینده شاهد راه اندازی بخش آنژیوگرافی بیمارستان فارابی مشهد خواهیم بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی خرسان رضوی ادامه داد: اعتبار تخصیص یافته برای فضاسازی و تجهیزات بخش آنژیوگرافی بیمارستان فارابی مشهد هزینه می‌شود.
داستانی از راه اندازی بخش سی. تی. اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور مشهد خبر داد و بیان کرد: این بیمارستان با ۱۵۰ تخت بستری یکی از قدیمی‌ترین مراکز درمانی تامین اجتماعی خراسان رضوی است که روزانه حدود یک هزار بیمار را به صورت سرپایی و بستری پذیرش می‌کند.
او تصریح می‌کند: در حال حاضر پروانه بهره برداری برای راه اندازی بخش سی. تی. اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور از دانشگاه علوم پزشکی مشهد دریافت شده است و اعتبار آن به زودی تامین خواهد شد.
سازمان تامین اجتماعی در خراسان رضوی سه بیمارستان در مشهد و تربت‌حیدریه و ۱۹ پلی کلینیک، کلینیک و درمانگاه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها