۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
کد خبر: 727598

تیم ملی فوتبال ایران توانست در دیداری امیدوارکننده با ۲ گل بوسنی را شکست دهد.

ایران امیدوار کننده ظاهر شد

قدس آنلاین: در این دیدار که در شهر سارایه وو پایتخت بوسنی و هرزگوین انجام شد؛ ایران در هر دو نیمه تیمی هماهنگ و منسجم ظاهر شد و توانست نمره قبولی بگیرد.

گل نخست ایران را در دقیقه ۴۶ کاوه رضایی با هماهنگی خوب خود با وحید امیری به ثمر رساند. اشتباه بویان ناستیچ، مدافع بوسنی در سمت چپ زمین موجب شد تا وحید امیری با توپ‌گیری از او به کاوه رضایی پاس بدهد و این بازیکن فرصت‌طلبی و شوت پای چپ از داخل محوطه جریمه گل اول ایران را به ثمر رساند.

در دقیقه ۹۲ بازی نیز  پاس چیپ سعید عزت‌اللهی از میانه زمین به پشت مدافعان بوسنی، مهدی قایدی را در موقعیت گلزنی قرار داد که شوت روی پای او وارد دروازه شد تا گل دوم ایران بزند.

برای ایران در این بازی امیر عابدزاده، شجاع خلیل‌زاده،محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی ،وحید امیری( از دقیقه76 سعید عزت‌اللهی) ، میلاد محمدی، احمد نوراللهی(از دقیقه 83-علی کریمی)، احسان حاج‌صفی(از دقیقه 62 امید نورافکن)، علی قلی‌زاده(از دقیقه 82 مهدی قایدی)، صادق محرمی(از دقیقه 76 سیامک نعمتی)، کاوه رضایی(از دقیقه61 کریم انصاری‌فرد) بازی کردند. 

نکته قابل توجه در این بازی این بود که کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران، یکصد و یازدهمین بازی خود را انجام داد و به رکورد مهدوی‌کیا در تعداد بازی‌های ملی رسید.

 احسان حاج‌صفی، کاپیتان ۳۰ ساله تیم ملی ایران که از ۱۸ سالگی پیراهن این تیم را به تن دارد، با این بازی به رکورد مهدی‌ مهدوی‌کیا رسید و به طور مشترک با این بازیکن در رتبه پنجم بیشترین بازی‌های ملی با پیراهن تیم ملی ایران قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها