مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت‌حیدریه گفت: افزون بر ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی از آغاز شیوع ویروس همه‌گیر کرونا تاکنون در این شهرستان بین اقشار نیازمند توزیع شده است.

۱۰ هزار بسته کمک معیشتی به اقشار نیازمند تربت‌حیدریه اهدا شد

به گزارش قدس آنلاین، سید سعید عبدالله‌زاده  اظهار کرد: از این تعداد، پنج هزار و ۳۶۰ بسته کمک معیشتی و چهار هزار و ۳۲۰ بسته اقلام بهداشتی است که بین خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت‌حیدریه توزیع شده است.

وی ادامه داد: در اجرای طرح مواسات و همدلی، علاوه بر توزیع بسته‌های کمک معیشتی، بیش از ۱۰۷ هزار پرس غذای گرم نیز به همت نیکوکاران و با همکاری مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه و هیات‌های مذهبی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت‌حیدریه گفت: همچنین در اجرای طرح اطعام مهدوی، نهضت تعاون و همدلی و اطعام علوی، بیش از ۳۶ هزار پرس غذای گرم بین آسیب دیدگان ناشی از بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان توزیع شد.

وی از تمامی دستگاه‌ها، گروه‌های جهادی‌ و تشکل‌های مذهبی خواست با هدف مدیریت کمک‌های مومنانه و توزیع عادلانه آن بین نیازمندان شهرستان، اطلاعات جامعه هدف و توزیع سبدهای معیشتی و بهداشتی خود را در سامانه سخای کمیته امداد ثبت کنند.

عبدالله‌زاده افزود: از مجموع جمعیت ۲۵۰ هزار نفری تربت‌حیدریه، بیش از ۱۷ هزار نفر در قالب ۹ هزار و ۵۰۰ خانوار از خدمات مستمری ماهانه، اشتغال، درمان و تحصیل و تسهیلات بانکی کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان بهره‌مند هستند که ۹۰ درصد اعتبارات از طریق منابع دولتی و بقیه آن از طریق مشارکت های مردمی تامین می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها