مدیر جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد استانهای خراسان گفت: مدارس مسجدمحوری که حدود ۱۰سال است فعالیتشان را به صورت کاملا مردمی آغاز کرده اند، ساماندهی خواهند شد.

مدارس مسجدمحور در خراسان رضوی ساماندهی می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام عبدالکریم امیری در خصوص ساماندهی مدارس فعال در مساجد، اظهار کرد: مدارس مسجدمحوری که حدود ۱۰ سال است فعالیتشان را به صورت کاملا مردمی آغاز کرده اند، توسط مرکز رسیدگی به امور مساجد و با توجه به ضوابط قانونی آموزش و پرورش ساماندهی خواهند شد.

مدیر جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد استانهای خراسان ادامه داد: این مدارس پس از اخذ مجوزهای لازم ذیل بنیاد علمی ـ تربیتی ساجدین مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان فعالیت کرده و مورد حمایت امور مساجد خواهند بود.

وی با اشاره به تدوین طرح جامعی متشکل از ریزنظاماتی که لازمه تحقق اهداف عالی تربیت اسلامی است، گفت: تمام امور مربوط به این مدارس ذیل تفاهم با آموزش و پرورش و توسط مرکز رسیدگی به امور مساجد مدیریت خواهد شد.

حجت الاسلام امیری با اشاره به تاکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در تعامل سازنده مدارس با مساجد، لزوم ساماندهی، رفع نواقص احتمالی مدارس موجود در مساجد و از طرفی کمک به آموزش و تربیت زنجیره نیروهای تمدن ساز اسلامی ذیل منویات مقام معظم رهبری، بیان کرد: در جلسات مشترک با اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره کل نوسازی و بررسی نیازهای مدارس مسجدمحور در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری، مجوز رسمی فعالیت به این مدارس داده شد.

انتهای پیام/

منبع: مهر

برچسب‌ها