رییس بسیج اصناف سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست امسال در قالب رزمایش مواسات اصناف این استان بسته‌های کمک معیشتی و بهداشتی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا کمک کردند.

اصناف خراسان رضوی ۳۵ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار محمد هادی قوی‌ پنجه افزود: در این مدت هزار و ۶۰۰ کاسب در طرح "یک کاسب، یک دانش آموز" که بر اساس آن لوازم تحصیلی مورد نیاز دانش آموزان توسط کاسبان تامین می‌شود نیز شرکت کردند.

وی ادامه داد: طرح کاسبان امین از دیگر طرحهایی است که در حال انجام است و در این طرح که با همکاری تعزیرات، سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاونت اجتماعی و فرهنگی سپاه امام رضا(ع) به اجرا در آمده است تاکنون هزار و ۲۰۰ کاسب شناسایی شده‌اند که با همکاری مردم بر بازار هر محله در خصوص گران فروشی نظارت می‌کنند.

رییس بسیج اصناف سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: توزیع موادضدعفونی کننده بین تاکسیرانان شهر مشهد و همچنین توزیع پوسترهای اطلاع رسانی مقابله با کرونا از دیگر اقداماتی است که بسیج اصناف در حوزه مقابله با کرونا انجام داده است و این اقدامات ادامه دارد.

بسیج اصناف خراسان رضوی ۳۴ حوزه و ۴۵۰ پایگاه فعال در شهرستان‌های استان دارد.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت۴۸۰ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا طی۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۲ هزار و ۹۴۱ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها