دبیر شورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی گفت: حضور کارمندان در واحدهای صف و ستاد از اول آذر ماه در شهرهای قرمز استان به صورت ۵۰درصد ظرفیت، در شهرهای نارنجی حداکثر دو سوم از نیروها و در شهرهای زرد نیز حضور همه نیروها در محل کار الزامی است.

 فعالیت همه شعب بانک های خراسان رضوی در محدودیت های جدید/حضور ۵۰درصدی کارکنان بانک ها در شهر های قرمز استان

حمید صفای نیکو در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: در راستای طرح جامع هوشمند محدودیت ها متناسب با شیوع کرونا و قرار گرفتن بانک ها در فهرست خدمات ضروری و به منظور بهره گیری از ظرفیت تمامی شعب واحدهای بانکی در ارائه خدمات به مشتریان ، بانک ها در سراسر خراسان رضوی  فعال بوده و کارکنان با توجه به وضعیت و شرایط هشدار هر شهر که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام می شود، در محل کار حاضر خواهند شد.

وی تصریح کرد: حضور کارمندان در واحدهای صف و ستاد از اول آذر ماه در شهرهای قرمز استان به صورت ۵۰درصد حضور ، در شهرهای نارنجی حضورحداکثر دو سوم از نیروها و در شهرهای زرد نیز حضور همه نیروها در محل کار الزامی است.

دبیرشورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی افزود: در این مدت خودپردازها، خود دریافت ها و پایگاه های شبانه روزی بدون تعطیلی به مشتریان خدمت رسانی خواهند کرد.

صفای نیکو با بیان اینکه اسکناس  یکی از موارد انتقال و شیوع ویروس کرونا است،  ادامه داد: از مردم استان تقاضا داریم به منظور قطع زنجیره کرونا و کاهش تردد، فعالیت های بانکی خود را از طریق سامانه های الکترونیکی و برخط به صورت غیرحضوری انجام داده و به جز در موارد ضروری از رفتن به شعبه های بانکی و آوردن اسکناس اجتناب کنند.  

انتهای پیام/

برچسب‌ها