حق ثبت اختراع جدید ال جی نشان از این می‌دهد که این شرکت در حال کار بر روی یک لپ تاپ ۱۷ اینچی قابل انعطاف است.

حق اختراع لپ تاپ تاشو ۱۷ اینچی ال جی ثبت شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، گوشی های هوشمند تاشو به لطف سامسونگ و سری گوشی‌های هوشمند Z تقریباً جا افتاده است، پیش بینی می شود با ورود کاربران بیشتری به این بخش ، در سال های آینده به یکی از جریانات اصلی دنیای گوشی‌های هوشمند تبدیل شود. با این حال ، همه شرکت ها معتقد نیستند که نمایشگرهای تاشو واقعاً نکته مهمی‌باشد. شرکت‌هایی مانند LG و OPPO معتقدند که پنل های رول شونده بهتر هستند.

الجی ، امسال یک تلویزیون Rollable منتشر کرد و به طور مخفیانه در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند با قابلیت شارژ متحرک است که به نام Rainbow برای سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ لقب گرفته است. الجی از رقابت در این بخش آگاه است و تمام تلاش خود را برای حفظ و پیشرفت فناوری صفحه نمایش قابل انعطاف خود انجام می‌دهد. پس از رونمایی از تلویزیون ، این شرکت اکنون با یک لپ تاپ جدید که دارای یک صفحه نمایش انعطاف پذیر ۱۷ اینچی است به کار خود ادامه می دهد.



این شرکت کره ای می داند که شرکت های دیگر این بخش را همینگونه به حال خود نخواهند گذاشت، بنابراین سخت تلاش می کند تا به یک دستگاه برتر با فن آوری های مشخص تبدیل شود. اکنون ، ما حق ثبت اختراع یک لپ تاپ را داریم که دارای صفحه نمایش قابل انعطاف است. با توجه به تصاویر ثبت شده ، شما می توانید از این لپ تاپ در هر مکانی بین اندازه های ۱۳.۳ اینچی و ۱۷ اینچی استفاده کنید و فقط آن را بچرخانید. این دستگاه دقیقاً مانند تلویزیون Rollable است که کاربران می توانند اندازه آن را تعیین کنند و سیستم با آن سازگار شود. وقتی لپ تاپ را باز کردید ، دقیقاً مانند تلویزیون به یک نوار نازک شباهت دارد و مانند برخی لپ تاپ های استاندارد ، به دلایل واضح ، لپ تاپ LG دارای یک دکمه روشن / خاموش در سمت راست است.

وب کم ، موس پد اکسترنال و صفحه کلید رول شونده

این حق ثبت اختراع همچنین نشان می دهد که به نظر می‌رسد دارای یک وب کم قابل رول است. علاوه بر این ، در حق ثبت اختراع ذکر شده است که وقتی صفحه نمایش قابل شست وشو از نمایشگر باز می‌شود ، صفحه نمایش قابل چرخش می تواند به طور مستقل بایستد. به هر حال این بسیار جالب است ، ممکن است کاربران هنگام باز شدن کامل از قابلیت های ایستاده نمایشگر نگران باشند، ضمن اینکه این حق ثبت اختراع همچنین نشان می‌دهد که صفحه موس می‌تواند با اتصال بی سیم به صفحه کلید و به صفحه نمایش نیز متصل شود.



متأسفانه حق ثبت اختراع به تنهایی نمی‌تواند ویژگی‌های زیادی در مورد لپ تاپ جدید نشان دهد ما انتظار داریم جزئیات بیشتری در سال آینده ظاهر شود. علاوه بر این ، هنوز مطمئن به تولید این دستگاه یا به این شکل به این زودی نباشید، پرونده‌های ثبت اختراع لزوماً به این معنی نیست که یک شرکت فعالانه روی فناوری خاصی کار می‌کند، گاهی اوقات آنها فقط سعی در محافظت از ایده ها و مفاهیم برای استفاده در آینده دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها