خراسان شمالی- رئیس پلیس راه خراسان شمالی از لغزنده بودن اکثر محور های استان از ابتدای صبح امروز خبر داد.

محور های خراسان شمالی لغزنده هستند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا حسین زاده با اعلام جزئیات این خبر گفت: بارش های شب گذشته و خصوصا صبح امروز در اکثر محور های سطح استان، باعث شد تا این محور ها لغزنده و بعضا دچار مه گرفتگی شوند.

وی با اشاره به اینکه گردنه امین الله و محور شیروان با بارش خفیف باران همراه بوده و جاده لغزنده است، افزود: خوشبختانه ترافیک روان و مشکل خاصی در این محور ها وجود ندارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه محور اسدلی و گردنه پلمیس در اسفراین دچار مه گرفتگی هستند، تصریح کرد: در محور چمن بید، جوزک و رباط، بارش باران باعث شده تا این محور ها نیز لغزنده شوند.

سرهنگ حسین زاده ادامه داد: در محور راز نیز با توجه به بارش باران جاده لغزنده است، لذا انتظار ما از رانندگان عزیز رعایت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.

رئیس پلیس راه استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا تمام ورودی و خروجی های استان بسته و تردد ها با محدودیت شکل می گیرد، خاطر نشان کرد: رانندگان و شهروندان عزیز برای کمک به کنترل این ویروس منحوس با پلیس و سایر دستگاه های ذیربط همکاری و تعامل مستمر داشته باشند.

 

 

برچسب‌ها