مسوول کمیته مراقبت و درمان کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراکز ارائه خدمات درمانی به کودکان مبتلا و مشکوک به کرونا در مشهد را اعلام کرد.

مراکز درمان کودکان مبتلا به کرونا در مشهد اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر شاپور بدیعی افزود: مراکز خاص برای خدمات رسانی به کودکان مشکوک و یا مبتلا به کووید-۱۹ در تمامی مناطق شهر مشهد به منظور دسترسی آسان و سریع به خدمات در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: در صورت بروز علائمی همچون تب، سرفه، بدن درد، ضعف، گلو درد و یا سایر علائم مرتبط در کودکان، می توان به درمانگاه های سطح یک و تمامی مطب های متخصصان کودکان مراجعه کرد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در گام دوم در صورت نیاز به اقدامات درمانی از طریق مراکز سطح یک با توجه به محل جغرافیایی به درمانگاههای "آریان، سلامت کودک، بیمارستان اکبر و نشاط کودکان"  ارجاع داده می شوند.
بدیعی افزود: همچنین مراکز خدمات جامع سلامت "ثامن، امام علی، آب و برق و وحدت" نیز خدمات را در گام سوم به کودکان مبتلا به کووید-۱۹ ارائه می دهند.
او ادامه داد: آزمایشگاه های "نیکان، پردیس حافظ و پارسیان" نیز برای انجام امور آزمایشگاهی کودکان در نظر گرفته شده است. 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در صورت نیاز به خدمات تصویر برداری بیمارستان های اکبر و مهر نیز آماده خدمات رسانی به کودکان هستند.
بدیعی افزود: هفت مرکز مشاوره پرستاری در مناطق مختلف شهر مشهد نیز  آماده خدمات رسانی به کودکان هستند.
بر طبق گزارش سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با فوت ۴۳۱ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۴ هزار و ۳۲۷ نفر رسید.

انتهای پیام/

منبع:ایرنا

برچسب‌ها