دکتر و جهادگر بسیجی مهرداد حیدری متخصص مغز و اعصاب بیمارستان های آموزشی درمانی نهم دی و تامین اجتماعی تربت‌حیدریه روز دوشنبه به علت ابتلا به کرونا در راه دفاع از سلامت مردم به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

دومین شهید مدافع سلامت در تربت‌حیدریه آسمانی شد

به گزارش قدس آنلاین، این پزشک متخصص و جراح مغز و اعصاب که به علت بیماری کرونا در بیمارستان تامین اجتماعی تربت‌حیدریه بستری بود پس از وخامت اوضاع جسمانی به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد منتقل شد و صبح امروز به شهادت رسید.

این پزشک بسیجی و عضو گروه جهادی "قافله خاکی" تربت‌حیدریه هر سال با حضور در روستاهای محروم و دور افتاده این شهرستان به مداوای رایگان مردم محروم می‌پرداخت و پیگیر امور درمان محرومان بود.

هفته گذشته نیز سرگرد سیدحسین قاسمی از پزشکان و بهیاران تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی ارتش مستقر در تربت‌حیدریه به عنوان نهمین شهید مدافع سلامت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

حسین ابراهیمی‌پور، رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با صدور پیامی عروج آسمانی دکتر مهرداد حیدری از مدافعان سلامت این شهرستان را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: در وانفسای سخت مقابله با ویروس منحوس کرونا، انسان‌هایی از جنس عشق با لباس مدافع سلامت در میدان ایثار ایستاده‌اند و برای حفظ سلامت همنوعان خود از جانشان دست کشیده‌اند. پرکشیدن آلاله‌های عاشق، داغ سترگی است که در این روزهای سخت قلب‌هایمان را دردناک ساخته است و این ‌بار عروج آسمانی همکار عزیزمان شادروان دکتر مهرداد حیدری جامعه پزشکی و خانواده بهداشت و درمان شهرستان تربت‌حیدریه را سوگوار کرد.

این پیام می‌افزاید: شادروان دکتر حیدری از جراحان حاذق مغز و اعصاب و نمونه‌ یک انسان وارسته، عاشق و اخلاق‌مدار بود که تلاش‌های ماندگارش در عرصه خدمت به مردم در تاریخ این مرز و بوم ثبت شده و بی‌شک در نزد پروردگار متعال نیز از اجر والایی بهره‌مند خواهد بود.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب عروج آسمانی این مدافع سلامت را به خانواده معزز ایشان، جامعه‌ فرهیخته پزشکی، خانواده بزرگ بهداشت و درمان شهرستان و اقشار مختلف مردم تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای آن عزیز سفر کرده از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها