رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) خواف گفت: ۶ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی از ابتدای شیوع ویروس همه گیر کرونا توسط این نهاد بین مددجویان و بیماران کرونایی توزیع شد.

 ۶ هزار بسته معیشتی بین آسیب‌دیدگان از کرونا در خواف توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین،  مجتبی حیاتیافزود: از این میزان پنج هزار و ۶۰۰ بسته بین مددجویان و بقیه بین ایتام و افراد آسیب پذیر از کرونا و بیماران کرونایی توزیع شده است.

وی ادامه داد: این بسته های معیشتی شامل برنج، تن ماهی، ماکارونی، گوشت قرمز، رب، ماسک و الکل است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) خواف گفت: هفت هزار بسته معیشتی دیگر هم جمع آوری و  آماده اهدا به مددجویان و بیماران کرونایی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خواف است و در آینده نزدیک توزیع می شود.

حیاتی افزود: ارزش مجموع بسته های معیشتی توزیع شده و در دست توزیع بین مددجویان و بیماران کرونایی و آسیب پذیر کرونا در خواف در مرحله اول و دوم ۲۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال است و اقلام بسته های اهدایی در مرحله دوم حاوی ۱۰ کیلو برنج و دو مرغ، سه روغن، و ماسک و الکل است.

۲۰ هزار مددجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خواف قرار دارند.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.  

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۴۸۳ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۵ هزار و ۷۳۸ تن رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها