کتاب صوتی «کرونا و دلمشغولی ‌های ذهنی» اثر جدید معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در روزهای شیوع ویروس کرونا منتشر شد.

کتاب صوتی «کرونا و دلمشغولی‌های ذهنی» منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین،  کتاب «کرونا و دلمشغولی‌ های ذهنی» ۱۳۹ اثر از مجموعه کتاب‌ های رهنما است که با نگارش محمد باقر پور امینی در قالب یازده فصل و به همت اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی منتشر شد.
ویروس همه گیر کرونا تلنگری برای پناه بردن به سمت خداست در این «ابتلا» باید باورهای درست را استوار کرد و از شبهه و تردید دور شد و ضمن رعایت دقیق دستورات بهداشتی و پزشکی، بر قدرت بی همتای شفابخش حقیقی تکیه کرد و با صبوری و دعا و توسل، رفع بلا و سربلندی در آزمایش را خواستار شد.
در این روزهای کرونایی و با فراگیری بلا، دل مشغولی‌های زیادی فراهم شده و پرسش‌ هایی را در ذهن برخی پدید آورده که معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در راستای ارائه پاسخی کوتاه برای بعضی از پرسش ‌ها کتابی صوتی را تحت عنوان «کرونا و دلمشغولی‌ های ذهنی» منتشر کرد.
عناوینی همچون چرا دامن گیر «بلا» شده ایم؟، یک شخص بیمار، برای بهبودی خود باید چه مسیر درمانی را طی کند؟ آیا به دعا و توسل بپردازد یا با اعتماد به دانش پزشکی، این مسیر درمانی را دنبال کند؟، حاجت خواهی از خدا یا از بندگان خوب خدا؟ اگر حرم معصومین(ع) و امامزادگان واجب التعظیم شفاخانه است، چرا به بهانه جلوگیری از سرایت بیماری های عمومی، آن را بسته اند؛ مگر این اماکن مقدس عاملی برای شیوع بیماری اند؟ و چگونه دعا کنیم؟ از جمله سوالاتی است که در این اثر تلاش شده است تا پاسخ آن بیان شود.
علاقه مندان می ‌توانند با مراجعه به کانال نشر تولیدات فرهنگی حرم مطهر رضوی علاوه بر بهره مندی از نسخه صوتی این کتاب از نسخه متنی آن نیز بهره مند شوند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها