سامسونگ دو گوشی هوشمند ارزان قیمت خود یعنی Galaxy A۱۲ و Galaxy A۰۲s را معرفی می‌کند.

سامسونگ گوشی‌های ارزان قیمت جدید خود را معرفی خواهد کرد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ دو گوشی هوشمند ارزان قیمت خود یعنی Galaxy A۱۲ و Galaxy A۰۲s را معرفی می کند، سامسونگ Galaxy A۱۲ جانشین Galaxy A۱۱ است که در مارس ۲۰۲۰ راه اندازی شد، در مورد Galaxy A۰۲s ، این گوشی هوشمند جانشین Galaxy A۰۱ است که در دسامبر سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد. مهمترین نکات برجسته هر دو گوشی باتری‌های بزرگ و قیمت رقابتی آنها است که طبق گفته GSMArena ، هر دو گوشی هوشمند زیر ۲۰۰ یورو (۲۳۷ دلار) به بازار می آیند.



سامسونگ گلکسی A۱۲

این محصول دارای یک پردازنده هشت هسته ای Helio P۳۵ SoC با سرعت ۲.۳ گیگاهرتز است. گوشی هوشمند Galaxy ۱۲ از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی TFT HD + infinity-V با وضوح ۷۲۰ x ۱۵۶۰ پیکسل بهره می برد. در قسمت دوربین ، این دستگاه دارای تنظیم دوربین چهارگانه در پشت است. این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین عریض ۵ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین عمق ۲ مگاپیکسلی است. پشتیبانی از فلش LED و HDR همراه با تنظیم دوربین وجود دارد و در قسمت جلویی ، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و گفت‌وگوی ویدیویی تعبیه شده است.

گوشی هوشمند Galaxy A۱۲ انرژی خود را از یک باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ وات گرفته و با Android ۱۰ شروع به کار می کند. این گوشی هوشمند دارای یک سنسور اثر انگشت جانبی است و Samsung Galaxy A۱۲ در رنگ‌های سیاه، آبی و قرمز در دسترس خواهد بود. قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی A۱۲ Galaxy ۱۷۹ یورو (۲۱۲ دلار) و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن ۱۹۹ یورو (۲۳۶ دلار) است.



سامسونگ گلکسی A۰۲s

این گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی TFT با رزولوشن ۷۲۰ × ۱۵۲۰ پیکسل بهره می برد و Galaxy A۰۲s مجهز به Qualcomm Snapdragon ۴۵۰ SoC با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز و با گرافیک Adreno ۵۰۶ است. این گوشی هوشمند ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را با اسلات کارت microSD جفت می کند تا حافظه داخلی را تا ۱ ترابایت بتوان افزایش داد.

در بخش دوربین ، Galaxy A۰۲s با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی ، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی، تنظیمات دوربین سه گانه را در پشت دستگاه ارائه می‌کند و برای سلفی و چت‌های ویدیویی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

گوشی جدید سامسونگ با Android ۱۰ قابل اجرا است، این گوشی هوشمند از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با شارژ سریع ۱۵ وات پشتیبانی می کند. Samsung Galaxy A۰۲s دارای گزینه های رنگی سیاه و سفید است و در فوریه ۲۰۲۱ در دسترس خواهد بود، همچنین این گوشی هوشمند با قیمت ۱۵۰ یورو (۱۷۷ دلار) در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها