مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ادارات آموزش و پرورش در شهرستانهای دارای وضعیت قرمز از روز شنبه هشتم آذرماه پذیرای مراجعان نخواهند بود.

تعطیلی ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی در مناطق با وضعیت قرمز

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده عنوان کرد: با توجه به دستور وزارت آموزش و پرورش و تداوم وضعیت بحرانی شیوع کرونا در این استان، ادارات آموزش و پرورش در شهرستان های دارای وضعیت قرمز از روز شنبه ۸ تا ۱۳ آذر ماه ۹۹ پذیرای مراجعان نخواهند بود.

وی ادامه داد: نظر به ضرورت اجرای برخی از فعالیت ها در ادارات آموزش و پرورش، با نظر رییس اداره تنها تعداد محدودی از همکاران که حضور آنها در محیط اداری اجتناب ناپذیر است در محل کار حضور می یابند و بقیه فعالیت ها از طریق دورکاری پیگیری خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: بر این اساس طی هفته آینده از ورود ارباب رجوع به ادارات آموزش و پرورش در این مناطق جلوگیری خواهد شد.

خدابنده افزود: ادارات آموزش و پرورش در شهرستان ها و مناطق "نارنجی" و یا "زرد" نیز مطابق  روال هفته گذشته به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی تاکید کرد: آموزش های غیرحضوری دانش آموزان هم در هفته آتی طبق روال گذشته و با نظارت دقیق مدیران مدارس پیگیری خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها