یک طلبه جوان بسیجی با کمک مرکز نیکوکاری امام حسن عسگری (ع) نیشابور بانی خرید ۵۵ جفت کفش کتانی برای فرزندان اقشار آسیب‌پذیر نیشابور شد.

خرید کفش برای کودکان مناطق محروم نیشابور توسط یک طلبه بسیجی

به گزارش قدس آنلاین، سید ابوالفضل حسینی یک طلبه بسیجی با شناسایی ۱۹۰ خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر نیشابور، متوجه می‌شود که بسیاری از فرزندان این خانواده‌ها کفشی به پا نداشته و در این فصل سرد با دمپایی از خانه‌هایشان بیرون می‌روند.

این طلبه بسیجی با بررسی بیشتر متوجه می‌شود، تعداد این بچه‌های بدون کفش در آخرین ماه فصل خزان ۵۵ دختر و پسر است، از این رو به همت مرکز نیکوکاری امام حسن عسگری(ع) و کمک خیرین این شهرستان برای فرزندان خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا کفش می‌خرد.

از این ۵۵ جفت کفش کتانی، به ۳۵ پسر و ۱۵ دختر که در یکی از مناطق حاشیه‌ای و محروم نیشابور زندگی می‌کنند، اهدا می‌شود.

حسینی با شناسایی اقشار آسیب‌دیده از کرونا در مناطق کم برخوردار نیشابور به جمع‌آوری کمک‌های مردمی، مراکز نیکوکاری و خیرین پرداخته، با توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، پرداخت اجاره خانه‌ها، خرید دارو و اقلام پزشکی، پرداخت هزینه جراحی‌های ضروری و ویزیت پزشکان، توزیع لوازم تحریر و خرید جهیزیه مرهمی بر آلام خانواده های نیازمند می‌نهد.

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه غذای گرم و توزیع آن میان خانواده‌های نیازمند در مناطق محروم در مناسبت‌های مذهبی و اعیاد از دیگر کارهای این طلبه بسیجی نیشابوری است.

انتهای پیام/

منبع:فارس

برچسب‌ها