معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی با توجه به محدودیت‌های کرونایی در هفته دوم آذرماه گفت: حضور حداقلی کارکنان، صرفا در مشاغل ضروری و با تشخیص بالاترین مقام دستگاه اجرایی لازم است.

حضور حداقلی کارکنان، صرفا در مشاغل ضروری و با تشخیص بالاترین مقام دستگاه اجرایی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از استانداری خراسان رضوی، با توجه به محدودیت‌های کرونایی که فعلا در دو هفته اول آذر ماه به تصویب ستاد ملی کرونا رسیده است، کوکب موسوی اظهار کرد: با عنایت به آخرین تصمیمات ستاد ملی کرونا و به استناد مفاد طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در شهرهای کشور و همچنین با توجه به وضعیت شهرهای استان در هر یک از سه وضعیت شرایط هشدار (زرد، نارنجی، قرمز)، کارکنان دستگاه‌های اجرایی در وضعیت قرمز با حداقل نیرو در واحدها و در مشاغل ضروری و به تشخیص مدیر دستگاه در محل کار حضور می‌یابند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی ادامه داد: سایر کارکنان در حالت آماده باش بوده، در محل سکونت خود مستقر و آماده در صورت فراخوان باشند.
وی ضمن اعلام این نکته که تاکنون دستورالعمل جدیدی از ستاد ملی کرونا دریافت نشده است، بر مبنای سخنان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار کرد: در هفته جاری تعطیلی کامل برای ادارات نداریم، برای مشاغل ضروری و با حداقل ممکن حضور خدمت‌رسانی انجام می‌شود تا ماموریت دستگاه نیز اجرا شود.
موسوی در تکمیل سخنان خود با اشاره به اینکه مرجع تشخیص نیز بالاترین مقام دستگاه اجرایی (وزیر مربوطه) است، افزود: منتظر هستیم از سوی وزرای محترم برای دستگاه‌های زیرمجموعه، دستور العمل‌های لازم ابلاغ شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: مرکز پیام، فوریت‌ها و حوادث دستگاه‌های خدمت‌رسان مانند راهداری، آب، برق، گاز، مخابرات و شهرداری‌ها، فعال و ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.
وی تاکید کرد: همه کارمندان بایستی در ساعات اداری، در حالت آماده باش و در دسترس بوده و در صورت ضرورت و اعلام واحد مربوطه، در ادارات حضور یابند.
موسوی افزود: در شهرستان‌های با وضعیت قرمز در استان نیز این تشخیص با فرماندار مربوطه خواهد بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی از مردم شریف نیز درخواست کرد طی این مدت حتی الامکان به ادارات مراجعه نکنند و درخواست‌ها و تقاضاهای خود را به زمان‌های آتی موکول نمایند.
موسوی اضافه کرد: شهرهای در دو وضعیت زرد و نارنجی، با نظر رئیس دستگاه در مشاغل ضروری مطابق مفاد بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۹۹/۸/۲۸ سازمان اداری و استخدامی کشور اقدام نمایند

انتهای پیام/

برچسب‌ها