حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای ضمن تأکید بر ایستادگی در کنار ایران برای مقابله با توطئه‌های خارجی، تصریح کرد، ایران قادر است عاملان ترور دانشمندانش را شناسایی و دست آنها را قطع کند.

بیانیه حزب‌الله لبنان در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای ایران

قدس آنلاین: حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای، عملیاتی تروریستی را که منجر به شهادت دانشمند برجسته‌ هسته‌ای ایران «محسن فخری زاده» شد، به شدت محکوم کرد.

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، حزب‌الله اعلام کرد: در مقابله با تهدیدات و توطئه‌های خارجی در کنار ایران و ملت آن ایستاده‌ایم.

این جنبش لبنانی تأکید کرد: ما در مقابله با اتحاد جدید رژیم صهیونیستی و تعدادی از کشورهای منطقه در کنار ایران هستیم.

حزب‌الله در ادامه اعلام کرد: ایران قادر به شناسایی مجرمان و قطع کردن دست کسانی است که به دانشمندان و مسؤولان ایرانی دست‌درازی می‌کنند، حال این مجرمان هر کسی می‌خواهند باشند.

بر اساس گزارش «العهد»، «ایهاب حماده» عضو فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان هم گفت، این خون‌ها به هدر نخواهد رفت و جمهوری اسلامی ایران پاسخی مناسب و حکمیانه به ترور مذکور خواهد داد.

شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله نیز دیشب (جمعه شب) در گفت وگو با شبکه المنار گفت: «ما این حمله مجرمانه را محکوم می‌کنیم و معتقدیم که پاسخ به این جنایت به دست طرف‌های ذیربط در ایران انجام می‌شود و البته شهادت عین شرافت است و ما از این ترورها نمی‌ترسیم.»

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها