فرماندار رشتخوار در استان خراسان رضوی از تهیه و توزیع هزار و ۲۰۰ بسته کمک معیشتی طی هفته بسیج بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

۱۲۰۰ سبد معیشتی در رشتخوار خراسان رضوی توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین، خالقداد عرب ارزش ریالی این بسته‌های کمک معیشتی را ۷۶ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: علاوه بر این ۴۰۰ کارت هدیه نیز در مجموع به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا در رشتخوار توزیع شد. 
وی افزود: از مجموع بسته‌های کمک معیشتی، هزار سبد به همت شرکت‌های فولاد و سنگ آهن سنگان و پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی تهیه و تامین شده است.

فرماندار رشتخوار ادامه داد: همچنین نهاد بنیاد علوی در رشتخوار نیز بیش از ۴۰۰ کارت هدیه هر یک به ارزش سه میلیون ریال بین محرومان این شهرستان توزیع کرده است.

وی وضعیت این شهرستان از نظر شمار بیماران مبتلا به کرونا را قرمز اعلام کرد و گفت: تنها راهکار پیشگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، خودداری از حضور در مراکز شلوغ و پرجمعیت و شست و شوی مداوم دست‌ها است.

عرب با مطلوب ارزیابی کردن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف این شهرستان ابراز امیدواری کرد با اعمال محدویت‌های جدید و تعطیلی دستگاه‌های اجرایی در هفته جاری، شاهد روند نزولی آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان باشیم.  

انتهای پیام/

منبع:ایرنا

برچسب‌ها