هم‌زمان با هفته بسیج مستضعفین و در راستای تکریم شاعران بسیجی و ایثارگر آستان مقدس رضوی دارای سابقه حضور در هشت سال دفاع مقدس، مصطفی خاکسار قهرودی؛ قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت گنابادی نژاد؛ معاون تبلیغات اسلامی این آستان مقدس در منزل حاج سید رضا مؤید از شاعران آئینی پیشکسوت کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی طی مدت‌زمان محدود حضور یافتند و از این شاعر برجسته عرصه شعر آئینی عیادت کردند.

عیادت قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از شاعر آئینی کشور

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسار قهرودی ظهر امروز ۸ آذرماه در حاشیه این دیدار با اشاره به اینکه هم‌زمان با هفته پربرکت بسیج تصمیم بر تکریم مداحان و شاعران بسیجی و ایثارگر آستان مقدس رضوی دارای سابقه حضور در هشت سال دفاع مقدس گرفته شد، اظهار کرد: امروز خدمت جناب حاج سید رضا مؤید از شاعران آئینی برجسته کشور و باسابقه در عرصه فعالیت‌های جهادی و انقلابی رسیدیم.

وی بابیان اینکه این پیشکسوت شعر آئینی باذوق و سلیقه بی‌نظیر خود در عرصه شعر و شاعری، اشعار و آثار بسیار ناب و پرمحتوایی را برای محبان اهل‌بیت(ع) خلق کرده است، افزود: اشعار آئینی سروده شده توسط جناب آقای مؤید آن‌قدر پرمحتوا، ناب و تأثیرگذار است که بسیاری از مداحان اشعار این شخص را می‌خوانند و مفهوم این اشعار بر جسم و روح مستمع اثر می‌گذارد.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: بدون شک اشعار این شاعر برجسته کشوری و پیشکسوت شعر آئینی برکات بسیاری برای حال و آینده جامعه دارد از همین رو برای این شاعر ولایی و انقلابی از درگاه خداوند منان آرزوی صحت، سلامتی و عافیت می‌کنم.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار به‌رسم تکریم، احترام و یادبود از سوی مصطفی خاکسار قهرودی یک عدد تابلو منقوش به نام مبارک حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) و بسته‌های متبرک رضوی به حاج سید رضا مؤید اهداء شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها