حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره بررسی دوفوریت طرح خروج ایران از پروتکل الحاقی، گفت: در بررسی جزئیات این طرح، بازدید از تمام مراکز نظامی را برای بازرسان آژانس منع خواهیم کرد و دولت را ملزم به عدم اجازه به بازدید از مراکز نظامی خواهیم کرد.

جزئیاتی از نحوه خروج از پروتکل الحاقی در طرح مجلس

قدس آنلاین: حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره بررسی دوفوریت طرح خروج ایران از پروتکل الحاقی، گفت: در بررسی جزئیات این طرح، بازدید از تمام مراکز نظامی را برای بازرسان آژانس منع خواهیم کرد و دولت را ملزم به عدم اجازه به بازدید از مراکز نظامی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه، خروج از پروتکل الحافی به معنی خروج از برجام نیست و اساسا، برجام مقوله دیگری است، گفت: ما علاوه بر بازدید، مصاحبه بازرسان آژانس با متخصصان و دانشمندان را هم ممنوع خواهیم کرد، چون بی اعتمادی به بازرسان آژانس برای ما ثابت شده است.

نبویان گفت: در موضوع شهید فخری زاده، دشمن از دو راه کار اطلاعاتی و مصاحبه مستقیم می‌توانست ایشان را شناسایی کند؛ گرچه هنوز مصاحبه برای ما مسجل نشده است، اما باید تمام راه‌های که می‌تواند منجر به شناسنایی دانشمندان ایرانی شود، بسته شود.

برچسب‌ها