معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: زمان پاسخ به استعلامات در استان باید کوتاه و به حداقل برسد.

زمان پاسخگویی به استعلامات به حداقل برسد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از استانداری خراسان رضوی، سید کمال‌الدین میرجعفریان در جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست  خراسان رضوی با بیان اینکه زمان پاسخ به استعلامات باید کوتاه و به حداقل برسد گفت: تسریع و روان سازی امور با رعایت ضوابط و مقررات و اقدامات به موقع باید در دستور کار قرار بگیرد و مشکلات و مسائل را واقع بینانه رصد و برای رفع آنها تلاش کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی افزود: مشکلات مالی، وقفه‌ای در خدمات ما ایجاد نخواهد کرد و ما می‌توانیم این شرایط سخت را با روحیه جهادی و با تلاش مضاعف پشت سر بگذاریم.
وی با تاکید بر لزوم شناخت ظرفیت‌های استان، ادامه داد: موضوعات مرتبط با اقتصاد، اشتغال و فضاهای سکونتی و ... باید در اولویت دستور کارهای کارگروه قرار بگیرد.
میرجعفریان با تاکید بر اینکه زیرساخت‌ها را برای فعالیت‌ها در کارگروه آماده می‌کنیم، عنوان کرد: هماهنگی بین دستگاهی باید تسریع و افزایش یابد تا زمان پاسخگویی به استعلامات به حداقل زمان ممکن برسد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، با اشاره به اینکه باید دستگاه‌های خدمات‌رسان استان نیازمندی خدماتی و زیرساختی برای هر امری را احصا کنند، گفت: دستگاه‌ها باید برنامه‌های خود را برای رسیدن به اهداف زمانی مشخص تدوین کنند.
وی با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات بیان کرد: به هیچ وجه نباید از ضوابط عدول شود و در برنامه ریزی کلان شهری باید این مهم مدنظر قرار گیرد.
میرجعفریان در این جلسه همچنین در راستای تسهیل فرایندهای اجرایی و بالا بردن سرعت و کیفیت تصمیمات متخذه، برای مدیریت بهینه استقرار جمعیت و فعالیت تاکید کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی شناخت و استفاده بهینه از امکانات و پتانسیل‌های استان در راستای رونق بخشی به اقتصاد، اشتغال و برنامه ریزی اسکان را از اولویت‌های کارگروه اعلام کرد.
گفتنی است، در این جلسه ۹ طرح مورد بررسی، تعیین و تصویب کاربری قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها