سخنگوی شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی در خصوص علت نپرداختن وجه نقد توسط برخی خودپردازها در سطح استان گفت: تاکنون دستوالعملی مبنی بر نپرداختن وجه نقد توسط خودپردازها صادر نشده است.

دستورالعملی مبنی بر نپرداختن وجه نقد توسط خودپردازها صادر نشده است

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا کاوه‌پور  در خصوص علت نپرداختن وجه نقد توسط برخی دستگاه‌های خودپرداز در سطح شهر اظهار کرد: شاید به صورت موردی دستگاهی وجه نقد تمام کرده یا بنا به هر دلیل با خرابی سنسور مواجه شده و اقدام به پرداخت پول نمی‌کرده است؛ اما اینکه دستورالعملی مبنی بر اینکه خودپردازها پول ندهند، تاکنون صادر نکرده‌ایم.

وی با اشاره به این نکته که از مردم می‌خواهیم از دستگاه‌های خودپرداز و خوددریافت برای خدمات بانکی خود استفاده کنند، ابراز کرد: ممکن است برخی از مغازه‌ها اقدام به اخذ دستگاه خودپرداز و متصل کردن آن به سووئیچ یک بانک خصوصی کرده باشند و به دلیل نداشتن وجه نقد در آن خودپرداز، مردم با چنین مشکلی مواجه شده باشند؛ اما اینکه دستورالعملی در این خصوص صادر شده باشد، چنین مسئله‌ای نیست.

سخنگوی شورای هماهنگی امور بانک‌های خراسان رضوی ادامه داد: چنانچه موردی وجود دارد که فردی در یک خیابان به چندین خودپرداز مراجعه و نتوانسته وجه نقد دریافت کند نام بانک و آدرس اعلام شود تا بررسی کنیم.

کاوه‌پور ادامه داد: ممکن است برخی شعب که از ساعت ۱۴:۳۰ پول گذاری کرده‌اند تا ۲۱ شب، موجودی خودپردازشان به اتمام رسیده باشد( باتوجه به محدودیت‌هایی که اعمال شده امکان تردد پس از این تایم وجود ندارد و نمی‌توان وجهی به خودپرداز تزریق کرد) و فردی پس از این مدت به خودپرداز مراجعه کند و دستگاه پولی نداشته و یا اینکه سنسور دستگاه دچار اشکال شده باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها