مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر استان بوشهر گفت: بر اثر برخورد یک خودرو زانتیا و خودرو سرویس کارگران مزارع کشاورزی در محور آبدان- دوراهک ۲۲ تن مصدوم شدند.

22 مصدوم بر اثر تصادف 2 خودرو در «دیر» بوشهر

به گزارش قدس آنلاین، حسین ناظمیان‌پور افزود: ساعت ۱۵ و ۱۷ دقیقه روز یکشنبه بر اثر برخورد یک دستگاه زانتیا با یک دستگاه نیسان وانت در محور «آبدان– دوراهک» روبروی روستای سورو در شهرستان دیر منجر به مصدومیت ۲۲ نفر شد.

وی یادآورشد: بلافاصله پس از دریافت گزارش، ۶ دستگاه آمبولانس از پایگاه فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ دیر، درود احمد، آبدان، دوراهک، جاشک و کنگان به محل حادثه اعزام شد.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیرادامه داد: در این تصادف خودرو زانتیا از پشت به نیسان وانت که ۲۰ نفر از کارگران مزارع کشاورزی را جابجا می‌کرد، برخورد و منجر به واژگونی نیسان وانت شد.
وی با بیان اینکه موردی از فوتی در این حادثه نبود، گفت: در این حادثه ۲۰ کارگر و یک نفر راننده نیسان وانت و تک سرنشین خودرو زانتیا مصدوم شدند.

ناظمیان‌پور افزود: مصدومین حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان انتقال یافتند.

وی گفت: مصدومان این حادثه که سن آنها بین ۱۲ تا ۶۰ سال است از ناحیه سر، گردن، کمر، شکم، دست و پا دچار آسیب شده‌اند.

وی با تقدیر از همکاری اورژانس ۱۱۵ کنگان و جمعیت هلال امر شهرستان دیر افزود: پایگاه امداد جاده‌ای هلال امر جاشک با اعزام یک دستگاه آمبولانس و خودرو امدادی راه سازی در انتقال مصدومان به بیمارستان با اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر همکاری داشته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها