مدیرکل امور دارایی و اقتصاد استان یزد گفت : بیش از ۴۵۳ هزارنفر دراستان روش سهام عدالت غیرمستقیم را انتخاب کرده اند که از این تعداد،۵۴ هزارنفر معادل ۱۲ونیم درصد در سامانه سجام ثبت نام کرده و احرازهویت شده اند.

 ۵۴ هزار سهام دارغیر مستقیم ، در سامانه سجام احرازهویت شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی نمازی در سی وهفتمین نشست خبری آنلاینی که توسط خانه مطبوعات استان یزد برگزار گردید در خصوص نحوه آزاد سازی سهام عدالت افرادی که روش غیر ستقیم را انتخاب کرده اند اظهارداشت : در استان بیش ۶۲۰هزارو۴۷۲نفر مشمول دریافت سهام عدالت در استان هستند و از این تعداد ۴۵۳ هزار نفر روش سهام غیر مستقیم را انتخاب کرده اند که این افراد باید برای احرازهویت باید درسامانه سجام ثبت نام نمایند.

وی افزود: تاکنون امکان خرید وفروش سهام برای سهام داران غیرمستقیم وجود نداشت که خوشبختانه با پذیرش شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استانی در بازارسرمایه هم اکنون امکان خرید وفروش سهام برای سهام داران غیرمستقیم نیز وجود دارد.

نمازی تصریح کرد: بیش از ۷۰ درصد مردم استان با اعتماد به شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استانی روش غیر مستقیم را انتخاب نموده اند و این افراد برای برخورداری ازسود سهام خود باید وارد سامانه سجام شده و اطاعات خود را ثبت نام نمایند و احرازهویت شوند و کد  ۱۰رقمی بورسی را دریافت کنند.

برچسب‌ها