عرضه گوشی هوشمند HONOR V۴۰ به دلیل تحریم‌های آمریکا موقتاً تا ژانویه ۲۰۲۱ به تعویق افتاد.

عرضه گوشی هوشمند Honor V۴۰ به عقب افتاد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، یکی از افراد معتمد متخصص در زمینه درز اطلاعاتی در مورد گوشی‌های هوشمند Huawei در مورد برنامه های این شرکت برای عرضه محصولات جدید اطلاعاتی را فاش کرد، ما اکنون در مورد سری Honor V۴۰ صحبت می کنیم و خلاصه اینکه نباید انتظار عملکرد خوبی برای معرفی این محصول داشت. تحریم های جدید آمریکا ، که باعث قطع ارتباط هوآوی با Kirin SoCs ، Qualcomm و MediaTek شد ، عمل کثیف خود را برای ایجاد وقفه در کار این شرکت انجام داد.



معمولاً هوآوی در اواخر سال پرچمدار مدل Honor V را روانه بازار می کند و در آغاز سال آینده ، نسخه بین المللی آن (بدون تعیین حرف V در نامگذاری) منتشر می شود. به عنوان مثال ، این ویژگی در مورد Honor V۳۰ و Honor ۳۰ هم اتفاق افتاد. اما این بار زمان معرفی و عرضه تغییر می‌کند. خط تولید Honor V۴۰ نه در این ماه ، بلکه احتمال قوی در ژانویه ۲۰۲۱ آغاز به کار می کند. این گوشی های هوشمند ساخته شده توسط Huawei هستند و کاربران می‌توانند با ویژگی بزرگنمایی مناسبی از آنها لذت ببرند (ممکن است Honor ۴۰ "اولین گوشی هوشمند Honor با ویژگی سوپرزوم جدید باشد ).

پرچمدار بعدی خود هوآوی، P۵۰ خواهد بود و خبر ها حاکی از آن است که Mate ۵۰ وجود نخواهد داشت. در صورت ورود ، Huawei باید تمام پردازنده های باقیمانده خود را فدای P۵۰ کند. احتمالاً در هر دو ، قرار بود از Kirin ۹۰۰۰ SoC استفاده شود ، که در حال حاضر تعداد کمی از آنها وجود دارد ، بنابراین Huawei مجبور شد انتخاب کند که کدام یک از پرچمداران آنها را دریافت کند. از آنجا که Mate ۴۰ یک گوشی هوشمند کاملاً تازه است ، منطقی است که تمام موجودی موجود در Kirin ۹۰۰۰ را به P۵۰ که در آینده قرار است تولید شود ارائه دهد.



سامسونگ ، هوآوی و شیائومی در Q۳ ۲۰۲۰ در راس بازار گوشی های هوشمند قرار گرفتند

آژانس تحلیلی گارتنر گزارش دیگری در مورد بازار گوشی های هوشمند منتشر کرده است. همانطور که مشخص شد ، در سه ماهه سوم سال جاری ، ۳۶۶ میلیون گوشی هوشمند در سراسر جهان فروخته شده است که ۵.۷ درصد کمتر از مدت مشابه سال گذشته است و اگرچه افت آن محسوس است ، اما کمتر از ۲۰ درصد در نیمه اول سال بازار افت کرد.

سامسونگ با فروش ۸۰.۸۲ میلیون دستگاه و ۲۲٪ از بازار همچنان پیشرو این صنعت است. به طور کلی ، از میان ۵ تولید کننده برتر ، فقط سامسونگ و شیائومی توانستند به ترتیب ۲.۲ و ۳۴.۹ درصد فروش خود را افزایش دهند. هوآوی با فروش ۵۱.۸۳ میلیون گوشی هوشمند در جایگاه دوم قرار دارد و سهم بازار آن ۱۴.۴ درصد است، شیائومی نیز ۴۴.۴۱ میلیون گوشی هوشمند، معادل ۱۲.۱٪ سهم بازار فروخته است.



اپل نیز در جایگاه چهارم قرار دارد. بین ماه‌های ژوئیه و سپتامبر ، این شرکت ۴۰.۶ میلیون گوشی هوشمند فروخته است و سهم بازار آن ۱۱.۱ درصد است، جالب است که Oppo فاصله چندانی با اپل ندارد و در سه ماهه سوم ، ۲۹.۸۹ میلیون گوشی هوشمند فروخته است (سهم بازار این شرکت ۸.۲٪ است).

انتهای پیام/

برچسب‌ها