بجنورد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت:از مجموع شش هزار و ۳۰۰ نفر که در سامانه کار ثبت‌نام کرده‌اند چهار هزار و ۶۰۰نفر توانستند از بیمه بیکاری مشاغل استفاده کنند.

۴۶۰۰ نفر از بیمه بیکاری مشاغل در خراسان شمالی برخوردار شدند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی احمد برادران افزود: ۵۵درصد از واحدهای صنفی استان که خدمات ضروری ارائه می‌دهند مشمول فعالیت هستند.

وی در ارتباط باسیاست‌های دولت برای کاهش آسیب‌های ناشی از اعمال محدودیت‌های اصناف تصریح کرد:سیاست‌هایی در قالب بسته‌های حمایتی در حوزه ارائه تسهیلات، تأمین اجتماعی، اقتصاد و دارایی و چک‌های برگشتی در ستاد ملی کرونا مصوب شده است.

 معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی در خصوص عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف نیز افزود: مردم می‌توانند واحدهای صنفی متخلف را گزارش دهند حتی در هفته گذشته با موارد تخلف نیز برخورد شده است.

برادران با اشاره به اینکه ساعات پخت نانوایی‌ها نیز افزایش‌یافته، اظهار داشت:سهمیه ۱۵ نانوایی در سطح استان افزایش‌یافته تا شاهد تجمع مردم نباشیم. وی تصریح کرد: امیدواریم با پایان اعمال محدودیت‌ها وضعیت استان به سمت بهبودی تغییر یابد.

 

برچسب‌ها