رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بکارگیری ۲۰۴ پزشک و پرستار جدید در بیمارستان‌های زیرپوشش این دانشگاه در استان خراسان رضوی خبر داد.

۲۰۴ پزشک و پرستار جدید در خراسان رضوی بکارگرفته شدند

به گزارش قدس آنلاین، دکتر شاپور بدیعی گزارش داد: ۱۲۰ نفر از این تعداد پرستار هستند که در قالب طرح جذب  ۸۹ روزه به کار گرفته شده‌اند و ۸۴ نفر پزشک متخصص جدید می‌باشند که برای تقویت ظرفیت نیروی انسانی کادر درمان بیمارستان‌های دولتی زیرمجموعه این دانشگاه جذب شده‌اند.

وی افزود: این در حالی است که از نظر نیروی انسانی تا رسیدن به وضعیت مطلوب و ایده‌آل فاصله داریم و رفع مشکلات موجود همت ویژه مسوولان مربوطه را می‌طلبد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: پزشکان متخصص که به تازگی در بیمارستان‌های شهرستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به‌کارگیری شده‌اند با حضور در کنار افراد با سابقه تجربه کاری خود را افزایش می‌دهند و در این بیمارستان‌ها ترکیبی از جوانی و تجربه را داریم که در خدمت‌رسانی سریع و به ‌موقع و همچنین رفع ازدحام‌ در بیمارستانها مؤثر است.

وی به نقش پررنگ مجموعه‌های مختلف در مبارزه به کرونا اشاره کرد و گفت: در کنار نیروهای کادر درمان بیماران کرونایی از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی نیز در تمامی استان‌های کشور از جمله خراسان رضوی استفاده شده است که جا دارد از حمایت‌های استانداری خراسان رضوی و بسیج جامعه پزشکی استان در راه‌اندازی نقاهتگاه‌ها و رفع دغدغه در زمینه قرنطینه قدردانی شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها