فرمانده حوزه ۶ ناحیه حر مشهد گفت : هم‌زمان با آغاز طرح مسجد سنگر سلامت در کشور ۴۵۰ بسته معیشتی در حوزه ۶ ناحیه حر تهیه و در راستا این طرح توزیع شد.

توزیع ۴۵۰بسته معیشتی در حاشیه شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین، محمد فولادیان به مناسبت اغاز طرح مسجد سنگر سلامت اظهارداشت: همزمان با اجرای این طرح چهارصدو پنجاه بسته کمک معیشتی تهیه شده است که به مرور در قالب این طرح در بین افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی های لازم در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این طرح انجام شده است تصریح کرد: تمامی مساجد و گایگاههای بسیج در این طرح مشارکت داشته و همان‌طور که رزمندگان دفاع مقدس این مساجد راهی میدان‌های جنگ می‌شدند امروز نیز هر کمکی که در راستای مبارزه با بیماری کرونا باشد توسط بسیجیان به مدافعان سلامت ارائه خواهد شد.

 فرمانده حوزه ۶ ناحیه حر مشهد در ادامه بابیان اینکه ارزش هرکدام از بسته‌های غذایی تهیه‌شده ۴میلیون ریال است تأکید کرد: در طرح مسجد سنگر سلامت با هماهنگی لازم افراد غربالگری می شوند و بعد از شناسایی این بسته‌ها به افرادی که نیازمند کمک‌های معیشتی هستند تحویل خواهد شد تا درایام قرنطینه با مشکل مالی بیشتری روبرو نشوند.

این بسته ها شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، گوشت، مواد شوینده و... می باشد.

این بسته‌ها توسط بسیجیان و خیرین در مساجد و پایگاههای بسیج جمع آوری شده است.

فولادیان همچنین با اشاره به اینکه این اقدام سبب خواهد شد تا افراد ناقل سریع‌تر شناسایی شوند افزود:با محدود کردن رفت‌وآمد آن‌ها در سطح جامعه زنجیره انتقال این ویروس قطع شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها