رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان ‌رضوی گفت: اعتبار وکالت‌نامه‌های معاملاتی خودرو به میزان تعطیلات کرونایی تمدید می‌شود و شهروندان در این خصوص نگران نباشند.

اعتبار وکالت‌نامه‌های معاملاتی خودرو در تعطیلات کرونایی تمدید می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حمید رضا دهنوی افزود: مراکز تعویض پلاک طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، در جریان اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی تعطیل شده‌اند و این امر نگرانی خریداران وکالتی خودرو را به همراه داشته ‌است.
وی اضافه کرد: به اندازه روزهای تعطیل به اعتبار وکالت‌نامه‌های فروش خودرو افزوده می‌شود و خریدان پس از تعطیلات کرونایی می‌توانند نسبت به تعویض پلاک اقدام کنند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان ‌رضوی گفت: نوبت‌هی خدمات‌دهی در مراکز تعویض پلاک در مشهد فقط به صورت اینترنتی انجام می‌شود و پس از پایان محدودیت‌ها، متقاضیان باید نسبت به نوبت‌گیری اینترنتی اقدام کنند.
دهنوی افزود: هفته جاری نیز طرح منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد، از دیروز در چهار شهر مشهد، قوچان، خلیل‌آباد و سبزوار که وضعیت قرمز کرونایی دارند و شهر نیشابور با وضعیت نارنجی بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ادامه می یابد.
اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا و ممنوعیت رفت و آمد درون شهری از ساعت ۲۱ تا چهار صبح روز بعد و تعطیلی مراکز تعویض پلاک همزمان با محدودیتهای سراسری، از اول آذر ماه در مشهد و خراسان رضوی آغاز شده ‌است.
بر اساس آخرین آمار رسمی سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۲۹۴ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به بیماری کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۰ هزار و ۳۱۰ نفر رسید.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها