نماینده سابق دولت آمریکا در سازمان ملل متحد در پیامی توییترش به تمجید از تحریم‌های اقتصادی دولت این کشور علیه ایران پرداخت.

هیلی: از فکر بازگشت آمریکا به برجام شب‌ها خوابم نمی‌برد

قدس آنلاین: «نیکی هیلی»، نماینده سابق دولت آمریکا در سازمان ملل متحد در یک سلسله پیام توئیتری به تمجید از تحریم‌های اقتصادی کشورش علیه ایران پرداخت. 

او در توئیتر نوشت: «دونالد ترامپ به جای مماشات در برابر حاکمان ایران از توافق هسته‌ای اوباما خارج شد و "تحریم‌های حداکثری" علیه ایران وضع کرد. این تحریم‌ها اقتصاد ایران را خشکاند و رژیم را از پول مورد نیاز برای تأمین مالی فعالیت‌های تروریستی و ضربه زدن به ارتش ما محروم کرد.»

وی اضافه کرد: «ایران همان توافق بی‌دردسر سابقش را می‌خواهد: رفع تحریم و پول در ازای مطالبات اندک.»

نیکی هیلی در پیام دیگری نوشت: «توافق ایران به اندازه همان شریکی که آن توافق را امضا می‌کند قابل‌اعتماد و معتبر است و ایران هیچ‌کدام از این دو نیست. ایران به غنی‌سازی اورانیوم، حمایت از تروریست‌ها و دعوت برای نابودی اسرائیل و آمریکا ادامه می‌دهد. اعضای مجلس ایران اخیراً شعار "مرگ بر آمریکا" سر دادند.»

هیلی که با وجود قرار داشتن در حلقه  نزدیکان ترامپ و یکی از اعضای تیم ضد ایرانی او در نهایت خود در فهرست اخراجی های دولت دونالد ترامپ قرار گرفت در پیام دیگری نوشته از فکر بازگشت دولت بعدی آمریکا به برجام، شب‌ها خوابش نمی‌برد.

او نوشت: «اسرائیل هیچ مشکلی با فروش جنگنده‌های اف‌-۳۵ به امارات متحده عربی ندارد. چیزی که شب‌ها من را بیدار نگه می‌دارد، فروش اف-۳۵ به امارات نیست، بلکه این فکر است که کسی به توافق هسته‌ای با ایران بازگردد.»

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها