دو تیم تراکتور و فولاد به تساوی بدون گل رضایت دادند و گل گهر نخستین شکست را تجربه کرد.

تساوی تراکتور و فولاد/ شکست تیم قلعه نویی

قدس آنلاین: تراکتور و فولاد امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. دو تیم در حالی به تساوی بدون گل رسیدند که چند موقعیت خوب برای گل‌زنی کردند اما از آن‌ها استفاده نکردند.

در این دیدار چندین بار بازیکنان و کادرفنی دو تیم با هم درگیر شدند که مهم‌ترین آن‌ها در نیمه دوم رخ داد. جایی که خطای صابر حردانی روی اکبر ایمانی باعث درگیری شدید اعضای نیمکت دو تیم شد. در این درگیری یکی از بازیکنان روی نیمکت تراکتور با کارت قرمز داور مواجه و اخراج شد.

با این نتیجه فولاد با هفت امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت و تراکتور هم با ۶ امتیاز جایگاه دوازدهم را به خود اختصاص داد.

شکست گل‌گهر در دیداری خانگی 

تیم‌های فوتبال گل‌گهر و پیکان در دیداری از هفته پنجم لیگ برتر ایران به مصاف هم رفتند. این بازی امروز (دوشنبه) و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان برگزار شد و در نهایت با پیروزی ۲ بر یک پیکان به پایان رسید. 

پیکانی‌ها در این بازی خیلی زود به گل رسیدند و در دقیقه سه بازی با گل حسین پورامینی از حریف پیش افتادند. چهار دقیقه بعد باز هم پیکانی‌ها این‌بار روی اشتباه علیرضا حقیقی دروازه‌بان گل‌گهر، به گل رسیدند. در این صحنه بازی، بازیکن پیکان با یک پرتاب بلند اوت توپ را با سرعت به سمت محوطه جریمه و دروازه گل‌گهر فرستاد. حقیقی هم برای مهار توپ بیرون آمده بود اما با زمان‌بندی اشتباه در پرشش، باعث شد توپ بعد از برخورد به نوک انگشتانش وارد دروازه شود. در دقیقه ۳۱ مسابقه گل‌گهر توسط گادوین منشا که این روزها آماده به نظر می‌رسد به گل رسید تا بازی در این نیمه ۲ بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم هم گل‌گهری‌ها برای رسیدن به گل دوم تلاش کردند اما بازی با همان نتیجه به پایان رسید. همچنین شاگردان قلعه‌نویی در این مسابقه دو گل دیگر هم به ثمر رساندند اما داور یک بار با اعلام آفساید و بار دوم با اعلام خطای هند، این دو گل را مردود اعلام کرد. گل‌گهر در این مسابقه اولین شکست فصلش را تجربه کرد. استقلال  و صنعت نفت که به مصاف هم رفته‌اند می‌توانند با پیروزی پر گل به جای گل گهر در صدر قرار بگیرند.

پیروزی بزرگ برای آلومینیوم

دیدار دو تیم ماشین سازی و آلومینیوم اراک با برتری چهار بر یک شاگردان رسول خطیبی به پایان رسید.

دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و ماشین سازی تبریز که قرار بود از ساعت ۱۵:۰۰ آغاز شود به دلیل بارش برف سنگین و آماده سازی و برف روبی زمین چمن با تاخیر ۴۰ دقیقه‌ای در ورزشگاه امام خمینی(ره) و با قضاوت عباس راکی برگزار شد. این دیدار در نهایت با نتیجه چهار بر یک به سود آلومینیوم به پایان رسید.

در دقیقه ۲۳ حامد پاکدل روی یک ضربه کرنر و در ادامه روی ریباند توانست دروازه ماشین سازی را باز کند و اولین گل تیمش را در تاریخ لیگ برتر به ثمر رساند.

در دقیقه ۵۳ با سانتر رو به جلو و در نهایت ضربه حامد پاکدل در محوطه جریمه گل دوم آلومینیوم رقم خورد.  

در دقیقه ۵۷ ضربه سر سعید باقرپسند روی سانتر هافبک آلومینیوم وارد دروازه ماشین سازی شد تا شاگردان خطیبی با سه از حریف پیش بیفتند.

در دقیقه ۷۴ پاس اسماعیل شریفات به سعید باقرپسند و شوت او در محوطه جریمه منجر به گل چهارم آلومینیوم اراک شد.

در دقیقه ۸۵ شوت فرزاد محمدی بازیکن ماشین سازی در محوطه جریمه در گوشه دروازه حسین پورحمیدی جای گرفت.

آلومینیوم با این پیروزی پنج امتیازی شد و در مقابل ماشین سازی با این شکست همچنان با یک امتیاز قعرنشین باقی ماند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها